Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 38
Poka¿ wszystkie komentarzeSTUKOWE I DETONACYJNE TO TO SAMO G£¡BIE. dEBILE FORUMOWE...
OdpowiedzCo nie zmienia faktu, ¿e problem nie tkwi³ w paliwie, a czym¶ innym (90% regulacja ga¼nika)
Odpowiedza najwiêkszy problem, ¿e ga¼nik nie ma nic do regulacji, same sta³e dysze, ¿adnych ¶rubek sk³adu mieszanki itd (jest jedna od wolnych obrotów ale ona podnosi tylko suwak) mo¿na by jedynie dyszami pokombinowaæ lub iglic±
OdpowiedzTypowa przypad³o¶æ z³ej regulacji ga¼nika, zbyt du¿o powietrza, w zwi±zku z czym zbyt du¿a temperatura i wypali³o dziurê w t³oku. Prawdopodobnie silnik ³apa³ lewe powietrze. Tyle w tym temacie...
Odpowiedz