tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Rizla Suzuki GSV-R - malowanie na sezon 2011
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
motul belka 950
NAS Analytics TAG
motul belka 420
NAS Analytics TAG

Rizla Suzuki GSV-R - malowanie na sezon 2011

Autor: Piotr Jêdrzejak 2011.03.11, 16:04 8 Drukuj

Team Rizla Suzuki oficjalnie zaprezentowa³ malowanie na nowy sezon oraz zapowiedzia³, ¿e motocykl bêdzie konkurencyjny

Jak wiadomo, Suzuki nie idzie najlepiej je¿eli chodzi o zainteresowanie swoimi zespo³ami, jak na przyk³ad Alstare w WSBK. W królewskiej klasie Motocyklowych Grand Prix na rok 2011, Suzuki równie¿ zaplanowa³o wystawiæ tylko jednego zawodnika, stawiaj±c wszystko na Alvaro Bautistê.

Teraz zespó³ Rizla Suzuki dokona³ oficjalnej prezentacji malowania na rok 2011. GSV-R nie zmienia kolorów i wci±¿ pozostaje niebieskie z akcentami ¿ó³tymi oraz czarnymi, a dziêki wspó³pracy ze studiem Troy Lee Design motocykl wygl±da do¶æ agresywnie i mo¿e siê podobaæ. Jest to ostatni sezon, w którym maszyny najwy¿szej klasy bêd± je¼dzi³y w obecnej specyfikacji 800 ccm, jednak nie przeszkodzi³o to in¿ynierom usprawniæ jego konstrukcjê.

„In¿ynierowie Suzuki Factory poprawili wydajno¶æ podwozia, usztywniaj±c ramê oraz wahacz. Poprawiony te¿ zosta³ rozk³ad mas w stosunku do maszyny z poprzedniego roku. Te modyfikacje id± w parze z najbardziej zaawansowan± jednostk± steruj±c± ECU, stosowan± do tej pory w Suzuki. Dziêki temu, Bautista ma zdecydowanie precyzyjniejsz± kontrolê trakcji i anty-wheelie, przy okazji nie trac±c mocy oraz kontroli nad motocyklem.”

Suzuki GSV-R w barwach Rizla na sezon 2011 rzeczywi¶cie musia³ byæ znacz±co poprawiony, gdy¿ Alvaro Bautista w trakcie przedsezonowych testów nie opuszcza³ pierwszej dziesi±tki w kwalifikacjach.

Dane techniczne 2011 Suzuki GSV-R:

Silnik: V4, 4-suw, ch³odzony ciecz±
Pojemno¶æ: 800cc
System kontroluj±cy silnik: Mitsubishi ECM
Moc : 225+ KM przy 18,000 obr/min
Sterowanie i typ zaworów: Pneumatyczne, DOHC 4-zaworowy
Zasilanie paliwem: Wtrysk
Smarowanie: Mokra miska (p³yny Motul)
Sprzêg³o: Suche, wielotarczowe
Skrzynia biegów: 6-biegowa, uko¶ne zêby o niskim wspó³czynniku tarcia
Przeniesienie napêdu: £añcuch (RK)
Rama: Podwójna, aluminiowa
Zawieszenie: Przód: Odwrócone, teleskopowe (Ohlins); Rear: z systemem d¼wigienek (Ohlins)
Opony: Bridgestone
Ko³a: Przód i ty³: 429 mm (16.5 cali) (Marchesini)
Hamulce: Przód: podwójne tarcze karbonowe (Brembo); Ty³: pojedyncza tarcza stalowa (Brembo)
D³ugo¶æ: 2080mm
Szeroko¶æ: 660mm
Wysoko¶æ: 1150mm
Waga: 150+ kg
Zbiornik paliwa: 21 l
Max prêdko¶æ w przybli¿eniu : 330+ km/h
alvaro bautista gsv-r rizla suzuki 2011 motoGP
NAS Analytics TAG


NAS Analytics TAG
Zdjêcia
NAS Analytics TAG
Komentarze 4
Poka¿ wszystkie komentarze
Autor: wojtek 12/03/2011 11:44

to nie ¿arty, to motogp ;)

Odpowiedz
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze s± prywatnymi opiniami u¿ytkowników portalu. ¦cigacz.pl nie ponosi odpowiedzialno¶ci za tre¶æ opinii. Je¿eli którykolwiek z komentarzy ³amie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usuniêty. Uwagi przesy³ane przez ten formularz s± moderowane. Komentarze po dodaniu s± widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadaj±cym tematowi komentowanego artyku³u. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu ¦cigacz.pl lub Regulaminu Forum ¦cigacz.pl komentarz zostanie usuniêty.

motul belka 420
NAS Analytics TAG

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualno¶ci

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep ¦cigacz

    motul belka 950
    NAS Analytics TAG
    na górê