Rizla Suzuki GSV-R - malowanie na sezon 2011
Team Rizla Suzuki oficjalnie zaprezentowa³ malowanie na nowy sezon oraz zapowiedzia³, ¿e motocykl bêdzie konkurencyjny
Jak wiadomo, Suzuki nie idzie najlepiej je¿eli chodzi o zainteresowanie swoimi zespo³ami, jak na przyk³ad Alstare w WSBK. W królewskiej klasie Motocyklowych Grand Prix na rok 2011, Suzuki równie¿ zaplanowa³o wystawiæ tylko jednego zawodnika, stawiaj±c wszystko na Alvaro Bautistê.
Teraz zespó³ Rizla Suzuki dokona³ oficjalnej prezentacji malowania na rok 2011. GSV-R nie zmienia kolorów i wci±¿ pozostaje niebieskie z akcentami ¿ó³tymi oraz czarnymi, a dziêki wspó³pracy ze studiem Troy Lee Design motocykl wygl±da do¶æ agresywnie i mo¿e siê podobaæ. Jest to ostatni sezon, w którym maszyny najwy¿szej klasy bêd± je¼dzi³y w obecnej specyfikacji 800 ccm, jednak nie przeszkodzi³o to in¿ynierom usprawniæ jego konstrukcjê.
„In¿ynierowie Suzuki Factory poprawili wydajno¶æ podwozia, usztywniaj±c ramê oraz wahacz. Poprawiony te¿ zosta³ rozk³ad mas w stosunku do maszyny z poprzedniego roku. Te modyfikacje id± w parze z najbardziej zaawansowan± jednostk± steruj±c± ECU, stosowan± do tej pory w Suzuki. Dziêki temu, Bautista ma zdecydowanie precyzyjniejsz± kontrolê trakcji i anty-wheelie, przy okazji nie trac±c mocy oraz kontroli nad motocyklem.”
Suzuki GSV-R w barwach Rizla na sezon 2011 rzeczywi¶cie musia³ byæ znacz±co poprawiony, gdy¿ Alvaro Bautista w trakcie przedsezonowych testów nie opuszcza³ pierwszej dziesi±tki w kwalifikacjach.
Dane techniczne 2011 Suzuki GSV-R:
Silnik: V4, 4-suw, ch³odzony ciecz± |
Pojemno¶æ: 800cc |
System kontroluj±cy silnik: Mitsubishi ECM |
Moc : 225+ KM przy 18,000 obr/min |
Sterowanie i typ zaworów: Pneumatyczne, DOHC 4-zaworowy |
Zasilanie paliwem: Wtrysk |
Smarowanie: Mokra miska (p³yny Motul) |
Sprzêg³o: Suche, wielotarczowe |
Skrzynia biegów: 6-biegowa, uko¶ne zêby o niskim wspó³czynniku tarcia |
Przeniesienie napêdu: £añcuch (RK) |
Rama: Podwójna, aluminiowa |
Zawieszenie: Przód: Odwrócone, teleskopowe (Ohlins); Rear: z systemem d¼wigienek (Ohlins) |
Opony: Bridgestone |
Ko³a: Przód i ty³: 429 mm (16.5 cali) (Marchesini) |
Hamulce: Przód: podwójne tarcze karbonowe (Brembo); Ty³: pojedyncza tarcza stalowa (Brembo) |
D³ugo¶æ: 2080mm |
Szeroko¶æ: 660mm |
Wysoko¶æ: 1150mm |
Waga: 150+ kg |
Zbiornik paliwa: 21 l |
Max prêdko¶æ w przybli¿eniu : 330+ km/h |
|
Komentarze 4
Poka¿ wszystkie komentarzeDwa wydechy, i to poprowodzone osobno
OdpowiedzTen uk³ad wydechowy akrapa to mistrzostwo ¶wiata :) Morowo wygl±da, ciekawe jak to brzmi.
Odpowiedzsprawdzi³em d¼wiêk tego sprzêta na youtube. Okropny :/
Odpowiedzakurat suzuki zawsze mia³a ³adne malowanie w mistrzostwach ¶wiata. Szkoda ¿e od czasów Hopkinsa ci±gle grzej± ty³y.
OdpowiedzPojemno¶æ: 800cc Moc : 225+ KM przy 18,000 obr/min to jakies zarty?
Odpowiedzto nie ¿arty, to motogp ;)
OdpowiedzPe³en szacunek zarówno dla konstruktorów, jak i kierowców uje¿d¿aj±cych t± bêstiê. Silnik chyba wysilony na maxa
OdpowiedzCzy to tak du¿o? W seryjnych maszynach które maj± wytrzymaæ wiêcej ni¿ jeden wy¶cig i byæ tanie wyci±ga siê nie tak znowu ekstremalnie mniej.
Odpowiedz