Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 22
Poka¿ wszystkie komentarzeMotocykl to nie skoda fabia. Je¿eli co¶ wygl±da jak streetfighter to powinien i¶æ za tym jaki¶ minimalny postep. Patrz±c na moce motocykli dekadê temu, ok. 130 koni przy 0,8 litra i ok. 150-160 przy 1 litrze powinno byæ standardem. Do tego aluminiowa rama i wahacz i troche lepsze ni¿ bud¿towe zawieszenie - nawet za cene lekkiego wsrostu ceny, zw³aszcza ¿e czê¶ci mo¿na ¶ciagaæ z niezmienieanych od lat supersportow (dotyczy zwlaszcza znajdujacych sie w zastoju japonczyków, bo aprilia i ducati ida sluszna droga). chyba ze wolisz zeby "streetfigtery" 0,8 litra mia³y za 10 lat 105 koni a za 20 lat - 90 koni..ciezka rame, skrzynkowy wahacz, zawieszenie bez regulacji i opony z chin - skoro tak lubisz....
OdpowiedzTwój tok my¶lenia jest dekadê temu, motocykl to nie tylko moc !! Aluminiowa rama, wahacz,lepszy zawias i du¿a moc= Z 1000
Odpowiedz