KTM RC690 Supermono - wyścigowy singiel
135 kg na mokro i 80KM z jednocylindrowca. Lubimy to!
Trzech ludzi z KTM postanowiło się nieco zabawić. W telegraficznym skrócie, połączono ze sobą RC8 i 690 Duke. Z Księcia pochodzi zawieszenie i silnik. Rama to połączenie tej z RC8 i Duka. Jednocylindrowy silnik wzmocnił się z 63 do 80 KM dzięki kilku częściom z katalogu KTM Powerparts, nowemu układowi rozrządu, filtrowi powietrza i „eksperymentalnemu” wydechowi Akrapovica. Oprócz tego, sprzęt został poddany kuracji odchudzającej, dzięki czemu obecnie z płynami waży 135 kg. Podsumujmy – 135 kg na mokro + 80 KM z jednocylindrowca. Co ciekawe, projekt nie został sfinansowany przez KTMa. Trzech szalonych entuzjastów wyłożyło na niego kasę z własnej kieszeni. I niech Bóg ich za to błogosławi. Czy ktoś z was chciałby takie cacko?
|




Komentarze 8
Pokaż wszystkie komentarzestosunek masy do mocy zabojczy, na masto napeno fajny sprzet zwrotny i zrywny, ale na trase nei za lekki troche??
Odpowiedzlepiej gixe powiadasz? a skilla na czym myślisz lepiej byś złapał? może od razu gsx-r 1000 i na tor? przecież w motogp nie mogą się mylić, a tam wracają do litrów. eh
OdpowiedzPrzezajebiaszczy!! Uwielbiam szaleńców!
OdpowiedzFajny sprzęcior na pucharowe ściganie. Wszystko zależy od ceny.
OdpowiedzNo i co z tego? Lepiej za 15-20k kupić poobijanego Gixxera, zrobić go na tor za 5, max 10k i jeździć w normalnych wyścigach.
OdpowiedzWyjdź tetryku.
Odpowiedzstrzala! 135kg! chce to zabaczyc w akcji :D
Odpowiedz