Testuj Yamahę R7 na torze. Yamaha R3 też będzie na Ciebie czekała
Pomiar czasu, opieka instruktorów, kontrolowane warunki. Do tego motocykle Yamaha R7 i Yamaha R3 dostępne na miejscu do testowania. Zobacz track day, jakiego jeszcze u nas nie było.
ZAPISZ SIĘ TUTAJ ! >>
Komentarze 3
Pokaż wszystkie komentarzeJa mam na to bardzo proste rozwiązanie. Otóż jak zakręt jest widoczny w całym swoim przebiegu, to można jechać te przepisowe 90, ale jak jest ślepy, to ja wtedy zwalniam, żeby mnie taka niespodzianka nie spotkała (chodzi mi o glebowanie), szczególnie jak trasa nie jest mi dobrze znana. Naprawdę da się jeździć spokojnie i bezpiecznie jak się chce, a nawet czasem można troszkę poszaleć, a dalej bezpiecznie będzie, tylko trzeba wiedzieć, że nie zawsze droga się do tego nadaje.
OdpowiedzJasne! Tylko, że mówimy wciąż o sytuacjach optymalnych. Wyobraź sobie jakiekolwiek głupie zrządzenie losu (chociażby niedzielny kierowca, który Cię uderza). Coś, co jest zupełnie niezależne od Ciebie, nie ważne co. Podpora bariery wtedy jest zagrożeniem.
Odpowiedz