Masz już motocykl. Jakie narzędzia będą Ci do niego potrzebne?
Podstawowa wiedza o mechanice pozwala na samodzielne wykonywanie prostych czynności konserwacyjnych, a ci bardziej zaawansowani niejednokrotnie nie pamiętają już kiedy ostatnio byli w serwisie.
POZNAJ NARZĘDZIA POTRZEBNE DO MOTOCYKLA >>
Komentarze 15
Poka¿ wszystkie komentarzeCiekawe ile K1300S rozkrecili zeby zlozyc wlasny? hehehe Ale i tak im jeszcze daleko...
OdpowiedzK1300S to chyba jednak inna klasa, albo ja sie nie znam. K1300GT to juz predzej, ale styl nie ten, technologia tez nie. O jakosci lepiej nie wspominac. Pozostaje tylko prestiz (czytaj wyzsza cena).
OdpowiedzBMW jako¶ci± do Hondy brakuje ca³e tysiaclecia. Równie gownianego i awaryjnego motocykla jak Bmka to swiat nie widzial, a cala reszta to wlasnie marketingowy belkot. Wiem co mowie bo mialem 2 szt od nowosci i nigdy wiecej. Po drugie Bmka jest piesko droga w serwisie, do tego serwisy w polsce nie radza sobie z tymi sprzetami, bo tu trzeba kultury technicznej a nie kowala. Honda jest super prosta i latwa w serwisie. Po drugie sie po prostu nie psuje.
Odpowiedzto w takim razie sie nie znasz. widziales kiedys GT wogole albo K1300S, z tego co piszesz to chyba nie. co do technologi to nie wiem skad wziales taki wniosek, radze zapoznac sie ze specyfikacjami, jakosc no coz, no comments, jezdze K1300S i ciezko mi znalezc cos o podobnej jakosci, poza tym nikt jeszcze nie zna ceny hondy ale chodza sluchy ze bedzie malo konkurencyjna.... i co pozostaje? (czytaj nic)
OdpowiedzTo ja radze popatrz na mobile.de ile kosztuja te super bmki uzywane. Modele 1300 traca na wartosci jak zaden inny motocykl. Plus testy awaryjnosci gdzie Bmw przoduje iloscia zgloszen, akcji serwisowych. W moim zimeringi mi cielky w skrzyni po 25 tys km bo jak sie okazalo montowali lozyska i uszczelniacze chinskie ( granda w sprzecie za 70 tys). W mojej obecnej Hondzie w ciagu dwuch sezonów nie mialem s³ownie ani jednej najmniejszej usterki, srobki poluzowanej, po prostu nic. Moze model nie bedzie trafiony ale w jakosc Hondy slepo wierzê.
Odpowiedzjakie specyfikacje? 270 kg to jest na plus? kiedy vfr poprzedniej generacji wazyla ze 30 kg mniej, to nie jest postep, to jest tylko chwyt marketingowy
Odpowiedzzatytuluj najpierw do kogo to piszesz dobrze...
Odpowiedzok, moj komentarz byl do uzytkownika GR nie do ciebie.
Odpowiedz