tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Bounce Infinity E1 Limited Edition. "Fa³szywa" limitowana wersja skutera? Nie, po prostu dla oszczêdnych
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG

Bounce Infinity E1 Limited Edition. "Fa³szywa" limitowana wersja skutera? Nie, po prostu dla oszczêdnych

Autor: Andrzej Sitek 2023.02.23, 10:10 Drukuj

Na wrażliwych na ceny rynkach, takich jak Indie, producenci motocykli starają się wymyślić atrakcyjne pakiety dodatkowych opcji sprzedażowych, aby zachęcić do zakupu jak najwięcej potencjalnych chętnych.

Ten proceder szczególnie widoczny jest w szybko rozwijającym się sektorze mobilności elektrycznej, w którym wiele firm oferuje elastyczne systemy płatności i dodatkowe rabaty, nie mówiąc o rządowych dotacjach. Ale jeszcze jednym rozwiązaniem jest zaproponowanie mniej zamożnym odbiorcom limitowanej edycji pojazdu, która jest niewiele droższa od oryginalnej. Inni nie muszą przecież o tym wiedzieć, prawda?   

NAS Analytics TAG

Ciekawym przykładem tego typu taktyki jest propozycja indyjskiej firma Bounce Infinity, która zyskała w rodzimym kraju bardzo dużą popularność dzięki swojemu elektrycznemu skuterowi E1. Pojazd można kupić z akumulatorem lub bez źródła zasilania, przy czym ta druga opcja znacznie obniża koszty.

Obecnie Bounce Infinity różnicuje swoje portfolio produktów i wprowadza na rynek limitowaną wersję skutera E1. Ale indyjska firma celuje w mniej zamożnych klientów i ograniczyła się w zasadzie do wyróżnienia kilku kluczowych elementów stylistycznych jednośladu, np. czarnej płyty podłogowej oraz oznaczeniach Limited Edition. Zmiany kosztują nabywców 203 dolary i podnoszą końcową cenę skutera do wysokości 1168 dolarów wraz z akumulatorem.

Przyzwyczailiśmy się, że limitowane serie są o wiele droższe od standardowych. Bounce Infinity chce pokazać, że tak nie musi być. Poza zmianami stylistycznymi E1 Limited jest w zasadzie standardowym wariatem modelu. Elektryczny skuter posiada wymienny akumulator o pojemności 1,9 kWh, który można w pełni naładować w cztery godziny. Jeśli chodzi o osiągi, silnik w piaście o mocy 1,5 kW zapewnia dwa tryby jazdy i jest w stanie wygenerować 65 km/h maksymalnej prędkości.

Pięć opcji kolorystycznych standardowego modelu — czarny (Sparkle Black), szary (Comet Gray), czerwony (Sporty Red), biały (Pearl White) i srebrny (Desat Silver) - jest również dostępnych dla wersji Limited Edition.

Wprowadzając na rynek limitowaną edycję skutera E1, Bounce Infinity oferuje szczyptę ekskluzywności do skądinąd skromnej, skupionej na dojazdach do pracy maszyny. Na wstępnie wspomnieliśmy o różnego rodzaju ulgach, z których korzystają indyjscy obywatele decydujący się na zakup elektrycznego jednośladu. Warto pamiętać, że podobny program istnieje też w naszym kraju.

W Polsce, po zakupie i rejestracji jednośladu zasilanego prądem, wystarczy złożyć wniosek o dofinansowanie poprzez platformę online https://gwd.nfosigw.gov.pl/. Po wykonaniu wszystkich czynności i spełnieniu warunków trzeba cierpliwie czekać na przelew. Zwrot, jaki można uzyskać, to 30 proc. zainwestowanej kwoty, ale niestety nie więcej niż 4000 zł.

NAS Analytics TAG

NAS Analytics TAG
Zdjêcia
NAS Analytics TAG
Komentarze
Poka¿ wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze s± prywatnymi opiniami u¿ytkowników portalu. ¦cigacz.pl nie ponosi odpowiedzialno¶ci za tre¶æ opinii. Je¿eli którykolwiek z komentarzy ³amie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usuniêty. Uwagi przesy³ane przez ten formularz s± moderowane. Komentarze po dodaniu s± widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadaj±cym tematowi komentowanego artyku³u. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu ¦cigacz.pl lub Regulaminu Forum ¦cigacz.pl komentarz zostanie usuniêty.

NAS Analytics TAG
Zobacz równie¿

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualno¶ci

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep ¦cigacz

    NAS Analytics TAG
    na górê