Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 4
Poka¿ wszystkie komentarzeA mi dalej brakuje Multistrady na silniku 848/899 !!! Czy oni nie widza tej luki na rynku? Hyperstrada ma sie nijak do Multistrady. Podobnie jak Kawa kolejny rok z rzedu nie wypuscila Z800SX Gdzie sa motocykle klasy sredniej ja sie pytam???
OdpowiedzA jak bys wycenil taka Multistrade ~900? Z jednej strony masz Hyperstrade (ducati twierdzi, ze to jednak turystyk!) za 56 tys zl, z drugiej masz nowa multe, w podstawowej wersji za 67 tys. Wiec gdziekolwiek po drodze bys tego motocykla nie umiescil, to podzeralyby sobie nawzajem sprzedaz....
Odpowiedz"pod¿era³yby sobe nawzajem sprzeda¿"... jak dla mnie, awsze ten argument by³, jest i bêdzie bez sensu. Wa¿ne, ¿eby klient siê zastanawia³ które Ducati (i zeby kasiorka trafi³a do ducatowej kieszonki), ni¿ zastanawia³ miêdzy bmw, ducati a czym¶-tam-jeszcze. Z mojego punktu widzenia, gdy jeden model podkrada drugiemu, daje to pewnego rodzaju informacjê i mo¿liwo¶æ zbadania dlaczego, i zmian które sprawi±, ¿e kiepsko sprzedaj±cy sie model bedzie lepszy i bardziej atrakcyjny, ¶ci±gaj±c wiêcej klientów... którzy bêda siê zastanawiac, które ducati, a nie która marka. Ot moje dwa grosze :P
OdpowiedzTo wlasnie o to chodzi ze Hyperstrada to dziwadlo ktorego w ogole nie powinni wypuscic na rynek. Wtedy mala multi moglaby kosztowac tyle ile Hyper, nie miala by aktywnego zawieszenia, co najwyzej 4 podstawowe tryby pracy silnika jak duza Multi. Ogolnie, mniej tak zaawansowanej elektroniki, brak DVT, brak SkyHook za to kufry i silnik 848/899.
OdpowiedzNowa hyperstrada 939 jest bardzo dobrym tursytykiem z dwoma kuframi o pojemno¶ci 50Litrów. Ma 3 tryby pracy, abs, kontrole trakcji, 2 gniazda zpalniczki, szybê która pomimo ma³ych rozmiarów robi ¶wietn± robotê i bardzo wygodne siedzenie po którym nie boli **** nawet przy trasie 600km. Jedyna wada to trochê za ma³y bak, ale ten kto ni± je¼dzi³ dobrze wie ¿e to ma³a multistrada i nic wiêcej tutaj nie potrzeba. Hyperstrada mocno siê ró¿ni od hypermotarda, wbrew pozorom to nie jest ten sam motocykl.
OdpowiedzDolaczam sie do pytania! Dobrze, ze aby KTM wypuscil odchudzonego Adventure - jednakze gdyby Kawe Z800 daloby sie kupic ze przynajmniej szczatkowa owiewka i jakims stelazem na troszke bagazu, to biore w ciemno!
OdpowiedzKawa ma Versys 650, a jak 69 KM ci nie wystarcza to bierzesz Versys 1000.
OdpowiedzJak zaladujesz Versysa650 na 3 kufry i pasazeka na wyjazd na 2 tygodnie po Europie to zrozumiesz dlaczego 650 to za malo. 800 to idealna pojemnosc, bo 600 objedziesz a za 1000 nadazysz mowiac bardzo ogolnikowo. Elastycznosc silnika niedostepna dla 600 to cos za co warto doplacic nie przeplacajac jak za 1000.
Odpowiedz