Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 3
Poka¿ wszystkie komentarzeA dlaczego szanowni importerzy nie lobbuj± za zmianami dotycz±cymi ubezpieczeñ ? P³aciæ trzeba za ca³y rok, a je¼dzi siê ¶rednio przez pó³ roku. U biednych Niemców nie ma z tym problemu. Dlaczego ubezpieczenie OC dla motocykla jest dro¿sze od OC dla samochodu ?Miasta siê korkuj±, brakuje miejsc parkingowych, ale nikt z rz±dz±cych nie robi nic ¿eby zachêcaæ ludzi do korzystania z jedno¶ladów. Transport miejski w wiêkszo¶ci aglomeracji jest nieskuteczny, a wiêcej motocykli i skuterów poprawi³oby sytuacjê. Przynajmniej w sezonie wiosenno - jesiennym. Do tego jest jeszcze aspekt szacunku i odpowiedzialno¶ci za ¿ycie innego u¿ytkownika dróg. Kierowcy poruszaj±cy siê w swoich puszkach czuj± siê bezpieczni i bezkarni. Mog± robiæ podczas jazdy ró¿ne rzeczy, które odrywaj± ich uwagê od sytuacji na drodze, przez co staj± siê zagro¿eniem dla siebie i dla innych. W szczególno¶ci dla kierowców jedno¶ladów. Przesiadka na motor zmusza do rozszerzenia horyzontów. Je¶li chce siê prze¿yæ na drodze....
OdpowiedzW normalnym kraju nie trzeba lobbowaæ. Niestety w Polsce wszystko innaczej. To nie jest moje pañstwo, to jest okupant. Na ka¿dym kroku potrzeba radykalnych zmian.
Odpowiedz