tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 2020 Triumph Tiger 900, 900 GT i 900 Rally. Opis i zdjęcia
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG

2020 Triumph Tiger 900, 900 GT i 900 Rally. Opis i zdjęcia

W nowym Tigerze Triumph nie poszedł na łatwiznę i dzięki temu otrzymaliśmy znacząco zaktualizowany motocykl, który godnie zastąpi Tigera 800, kiedy ten zniknie z rynku przez normę EURO 5.

Sercem motocykla jest silnik o pojemności 888 cm3. Moc maksymalna wynosi 93,9 KM i jest dostępna przy 8750 obr./min. Maksymalny moment obrotowy wynosi 86,8 Nm przy 7250 obr./min. Motocykl otrzymał nową stalową ramę kratownicową oraz przykręcany, aluminiowy tylny stelaż. Nowy jest również zbiornik paliwa, który ma pojemność 20 litrów. We wszystkich oferowanych wersjach motocykl otrzyma zaciski hamulcowe Brembo Stylema oraz światła LED.

Skoro już o wersjach mowa, to będą dostępne cztery - GT, GT Pro, Rally oraz Rally Pro. Wersja GT otrzyma aluminiowe felgi, a wersja Rally - szprychowe z oponami bezdętkowymi. We wszystkich wariantach otrzymamy elektronikę Continental sprzężoną z IMU, które odpowiada za pracę systemów, a ta będzie zależała od wybranego trybu jazdy. Lista trybów prezentuje się następująco:

  • Tiger 900 Rally - Rain, Road, Sport, Off-Road
  • Tiger 900 Rally Pro - Rain, Road, Sport, Off-Road, Off-Road Pro, tryb konfigurowany przez użytkownika
  • Tiger 900 GT - Rain, Road, Sport, Off-Road
  • Tiger 900 GT Pro - Rain, Road, Sport, Off-Road, try konfigurowany przez użytkownika
  • Tiger 900 - Rain i Road

Modele GT i Rally otrzymają podświetlane przyciski, tempomat i grzane manetki. Wersje Pro zostaną dodatkowo wyposażone w quick shifter, grzaną kanapę kierowcy, grzaną kanapę pasażera oraz system monitorowania ciśnienia w oponach. Centrum dowodzenia będzie stanowił wyświetlacz TFT o przekątnej 7 cali, a w bazowej wersji - o przekątnej 5 cali. W wersjach Pro pojawi się w standardzie system My Triumph pozwalający na połączenie motocykla z telefonem, słuchanie muzyki i korzystanie z nawigacji.

Jeżeli to wam nie wystarczy, to Tiger 900 GT Pro otrzyma elektronicznie regulowany tylny amortyzator Marzocchi z dziewięcioma poziomami ustawień napięcia wstępnego i tłumienia.

O ile Triumph uprościł nazewnictwo, o tyle kwestie wyposażenia mogą przyprawić o zawrót głowy, a to oznacza, że każdy znajdzie coś dla siebie. Jeżeli jednak będziecie chcieli doposażyć swój nowy motocykl, to możecie skorzystać z listy ponad 65 akcesoriów dedykowanych do Tigera 900.

NAS Analytics TAG

Kontakt z redakcją

(+48 22) 621-53-28 wew 103

na górę