Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 2
Pokaż wszystkie komentarzeFajnie, że wszystkie się sprzedały w minutę. Zasadnicze pytanie - ile było dostępnych sztuk? :) Mam nadzieję, że ten model będzie miał więcej szczęścia niż poprzednie podejście BMW do cruiserów i sprzeda się na tyle dobrze, iż BMW będzie go produkowało przez kolejne lata usprawniając to i owo, bo zawsze można coś poprawić. Na pierwszy ogień niech zamienią plastikowe elementy na aluminium, chociażby akcesoryjnie. Plastikowe przełączniki, plastikowa osłona widelca, plastikowa osłona pomiędzy cylindrem, a silnikiem oraz plastikowa osłona chłodnicy pod silnikiem. Chyba tyle :) No i te wydechy atrapy też słabo wyglądają, poproszę coś krótszego, a najlepiej wydech taki jaki miała pierwsza wersja koncepcyjna. Dodanie obrotomierza w formie oddzielnego zegara też byłoby miłe dla oka. W celu zminimalizowania drgań oraz gorąca z silnika na postoju i przy niskich prędkościach mogliby wprowadzić to co działa już w Indianie i Ducati Multistradzie - wyłączanie jednego cylindra. Fajna byłaby jeszcze możliwość zamienienia chromów na czerń :) Największy minus tego motocykla to tarcie podnóżkami o asfalt przy większym złożeniu w zakręt, koniecznie do poprawy, trochę go podnieść i będzie lepiej. Tyle dla mnie, a będzie ideał. Ogólnie jak na pierwszy, nowy model to i tak jest przepiękny i zakochałem się w nim od pierwszego wejrzenia :) Zobaczymy co przyniosą nowe rewizje w kolejnych rocznikach. Czekam na wersję bagger/Transcontinental :)
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza