Zapisz się na szkolenie motocyklowe. Testuj najnowsze modele Ducati
Formuła Ducati Riding Experience po raz pierwszy w Polsce otwiera się na właścicieli motocykli wszystkich marek. Chcesz lepiej poznać swoją maszynę, szkolić się pod okiem profesjonalnych instruktorów i przetestować modele Ducati z aktualnej gamy?
ZAPISZ SIĘ NA SZKOLENIE »
Komentarze 22
Poka¿ wszystkie komentarze130...? Dlaczego nie 160? Chwila, a mo¿e nie rozmieniajmy siê na drobne. Wsad¼my 200!!!
OdpowiedzMotocykl to nie skoda fabia. Je¿eli co¶ wygl±da jak streetfighter to powinien i¶æ za tym jaki¶ minimalny postep. Patrz±c na moce motocykli dekadê temu, ok. 130 koni przy 0,8 litra i ok. 150-160 przy 1 litrze powinno byæ standardem. Do tego aluminiowa rama i wahacz i troche lepsze ni¿ bud¿towe zawieszenie - nawet za cene lekkiego wsrostu ceny, zw³aszcza ¿e czê¶ci mo¿na ¶ciagaæ z niezmienieanych od lat supersportow (dotyczy zwlaszcza znajdujacych sie w zastoju japonczyków, bo aprilia i ducati ida sluszna droga). chyba ze wolisz zeby "streetfigtery" 0,8 litra mia³y za 10 lat 105 koni a za 20 lat - 90 koni..ciezka rame, skrzynkowy wahacz, zawieszenie bez regulacji i opony z chin - skoro tak lubisz....
OdpowiedzTwój tok my¶lenia jest dekadê temu, motocykl to nie tylko moc !! Aluminiowa rama, wahacz,lepszy zawias i du¿a moc= Z 1000
OdpowiedzMy¶lê ¿e nie warto dyskutowaæ ze zdesperowanymi dealerami konkurencji którzy z braku klientów w swoich salonach maj± czas na wylewanie ¿ali w sieci. Poza tym bran¿a motocyklowa ju¿ jaki¶ czas temu zorientowa³a siê ¿e wy¶cig o coraz wiêksz± moc to droga donik±d (st±d wysyp tanich i ma³ych motocykli).
OdpowiedzZ t± moc± to zale¿y. Czy zaliczymy Z800 do streetfigtherów - wtedy 113 KM to ¿art, czy do naked'ów - wtedy 113 KM to a¿ za du¿o, bo liczy siê elastyczno¶æ.
Odpowiedz