Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 8
Poka¿ wszystkie komentarze" Ciê¿ki FJR 1300 o muzealnej technologii trochê do nich nie pasuje" ha ha ha nie ¿ebym by³ fanbojem yamaszki ale taki przegl±d technologi fjr: - W pe³ni regulowana szyba przednia, owiewka, siedzenie i kierownica - Przednie ¶wiat³a LED z aktywnymi ¶wiat³ami do¶wietlaj±cymi zakrêty - Przyjazny dla ¶rodowiska i cichy wa³ napêdowy - Sprzêg³o antyhoppingowe ze wspomaganiem, zapewniaj±ce p³ynn± redukcjê biegów - Zintegrowane ¶wiat³a LED w tylnej czê¶ci - System kontroli trakcji i tempomat - Sportowa rama aluminiowa gwarantuje doskona³e w³a¶ciwo¶ci jezdne - Elektronicznie sterowane zawieszenie z widelcem USD - Technologia Yamaha D-MODE zapewnia doskona³± pracê silnika przy ma³ych i du¿ych obci±¿eniach - manetka YYC-T
OdpowiedzSkoro nie ma kolorowego ekranu TFT zintegrowanego ze smartfonem i fejsem, to dla millenialsa antyk w rodzaju rydwanu egipskiego. No i bez IMU i cornerring-ABS-u to strasznie niebezpieczna rzecz. Moze sie przewrocic i w ogole.
Odpowiedz