tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 ze szkocji - Artykul
Liczba wyników w poszczególnych działach:
  1. Wszystkie działy - 146
  2. Forum - 65
  3. Giełda - 62
  4. Artykuł - 19
  5. Firmy - 0
  6. Plik - 0

Motocyklem ze Szkocji do Nepalu

do Berlina

... I część podróży motocyklem, która rozpoczęła się w Szkocji, a swój finał będzie mieć 20 tysięcy ... ... ze sobą nie będzie łatwe. Uścisk paru dłoni, ostatnia „sesja zdjęciowa" i przy ... ... . Gdyby nie zabrane ze sobą butelka wódki, kieliszki i sok, to pewnie nie różniłoby się to od zwykłej ...

Motocyklem ze Szkocji do Nepalu - część II

w strone Turcji

... turystów sprawia, ze to idealna opcja wypoczynku przed dalszą drogą. Jest bardzo gorąco. Pewnie 30 stopni ... ... , motocykl zaczął gotować olej, bo co 210 metrów stałem w korkach. Każdy trąbi, smród spalin ze starych ... ... . Wszędzie worki ze słonecznikiem, puszki oleju, wielkie zbiorniki. Hałas maszyn i zapach prażonego ...

Motocyklem ze Szkocji do Nepalu - magiczne Persepolis

motocykl jedzie sam

... Esfahan. Droga była absolutnie nudna. Żadnych widoków i tysiące ciężarówek. Ze znalezieniem hotelu nie ... ... ze sklepu i machał w naszym kierunku rękami. Podeszliśmy do niego. Starszy mężczyzna wyciągnął zza ...

Motocyklem ze Szkocji do Nepalu - część III

Turcja motocykl i palmy

... nazwany CRAZY. Rozbiłem namiot na stacji na betonowym podeście. To była najzimniejsza noc ze wszystkich do ... ... polany. Na szczęście nic takiego się nie stało. To była najzimniejsza noc ze wszystkich. Spałem we ... ... . Postanowiłem zostać w Erzurum! Murad zabrał motocykl ze sobą do jego garażu, a mnie wysłał do pobliskiego ...

Motocyklem ze Szkocji do Nepalu – Cel osiągnięty!

Nepal Pokhara

... nigdy. Szybko sięgnąłem po teleobiektyw. Strzeliłem może ze 20 ujęć. Niestety tylko to na moim blogu się ... ... 3000 rupii, czyli około 23 funty! Później, gdy przyjechałem już ze ściągniętym bakiem, okazało się, że ... ... 3000 starego Nepalczyka. W Szkocji pewnie kazałbym to malować jeszcze raz - trochę niedociągnięte ... ... plac na szczycie wzgórza ze świątynią i mnóstwem kwiatów. Stamtąd musi rozciągać się prześliczny widok ... ... whisky plus tradycyjne żarcie. Jutro ruszam w kierunku Kathmandu. Ludzie z VSN skontaktowali się ze mną ...

Żyj szybko, umieraj staro. Doskonała kampania bezpieczeństwa ze Szkocji [FILM]

Live Fast Die Old z

... Żyj szybko, umieraj staro. Doskonała kampania bezpieczeństwa ze Szkocji [FILM] ...

Motocyklem ze Szkocji do Nepalu - Teheran, czyli istne szaleństwo

na plazy

... . Dom był duży. Pokój, który miałem do dyspozycji wyłożony był dywanami. Nie było łóżka. Miałem ze sobą ... ... . Ze mnie się lało, ale dla nich widocznie wciąż było za zimno. Podszedłem do okna i otworzyłem szeroko ... ... - Karaj Przed chwilą, a dokładniej o 12.00 wróciłem ze spaceru po okolicznych wzgórzach. Dzisiaj piątek ...

Motocyklem ze Szkocji do Nepalu – jestem w Pakistanie

Riche

... . Jednopoziomowy budynek z betonu i ze szklanymi drzwiami. Kiedy ja czekałem na naszego celnika, Richard udał się ...

Motocyklem ze Szkocji do Nepalu – Indie to terror na ulicach

skuter wieloosobowy

... w silniku, którego nie zmieniałem od wyjazdu ze Szkocji. Rano mój kolega wsiadł z torbami do ...

Motocyklem ze Szkocji do Nepalu – śniadanie z widokiem na górę Ararat

Astara

... było w pokoju, usiłował mi wmówić, że ma problem ze znalezieniem mnie w komputerze! Ja mam czas, ja ... ... łącznie ze mną poszło połazić. Było warto. Trafiliśmy na piękny meczet. Postanowiliśmy wejść do środka ...