Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 12
Poka¿ wszystkie komentarzeto ja sie troche przyczepie konkluzji na koncu artykulu. Owszem GS kosztuje 54 100 zl w podstawowej wersji czyli bez ABS, kontroli trakcji, oslon rak, kufrow, komputera pokladowego, kol szprychowych. Po skompletowaniu konfiguracji jak Yamaha wyszlo mi 63 000 zl (wciaz bez kufrow). Tak na marginesie, wcale nie uwazam, ze Tenerka jest lepszym motocyklem, ale na pewno nie jest (porownujac realne wartosci) drozsza.
OdpowiedzRacja na 100%. nawet bez cennika BMW wiadomo, ¿e jak kto sobie ¿yczy kuferki (alu lub bajer jaki¶ inny) to prawie dyszkê dorzuciæ musi, a mam tu na my¶li 3 pud³a. Zatem pytam, JAKIM cudem bawarski idea³ ma byæ cenowo konkurencyjny. Tak na zdrowy rozum, czego mo¿e brakowaæ Tenerce w codziennej eksploatacji? Mo¿e poczucia, ¿e je¶li nawet co¶ siê wydarzy, to koszty serwisu nie zedr± z nas ostatniej koszuli. Pozdrawiam
OdpowiedzBerlinski idea³
Odpowiedz