Ocena punktowa (1-5) | |||||
---|---|---|---|---|---|
Silnik | 4 | Komfort | 3 | Na ulicę | 3 |
Skrzynia biegów | 4 | Ergonomia | 2 | Na miasto | 1 |
Układ jezdny | 2 | Ekonomiczność | 5 | W teren | - |
Układ hamulcowy | 3 | Koszty utrzymania | 5 | Do turystyki | 2 |
Elektronika | 5 | Stosunek jakość/cena | 5 | Na tor | 2 |
Podatność na drobne usterki | 5 | Zużycie paliwa (l/100 km) | 6 | Do lansu | 5 |
Podatność na poważne usterki | 5 | Do wygłupów | 5 |
zanim go kupisz pamiętaj że jest to motocykla który już dawno wyszedł z produkcji 1998-2003 - części O.E. - serwisowe są badzo drogie a dostępność używek mała, można korzstać z ebay.co.uk gdzie model ten znalazł większe uznanie wśród klientów i był a właściwie jeszcze jest \"popularny\". Piękny dźwięk V-ki szczególnie miły dla ucha po zamianie oryginalnych tłumików na tuningowe - najlepiej kompletny układ wydechowy Yoshimura :))). Powalający moment obrotowy to już przeszłość, gdy wchodził na rynek to było coś obecenie \"ledwie\" nadąża, oczywiście do normalnej jazdy jak najbardziej wystarczy. V-ka pozwala na leniwą zamianę biegów tzn. nie trzeba zbyt dużo mieszać w skrzyni biegów by płynnie jechać - to w połączeniu z niskimi obrotami (prędkości rzędu 120-160) to około 5-6 tys. obr/min powoduje, że moto pali niewiele - uzyskanie spalanie poniżej 6 l/ 100 km to żadna sztuka. W mieście dokucza zbyt długa jedynka i pozycja iście przecinakowa powodująca szybki ból nadgarstków oraz karku - m