Testuj Yamahę R7 na torze. Yamaha R3 też będzie na Ciebie czekała
Pomiar czasu, opieka instruktorów, kontrolowane warunki. Do tego motocykle Yamaha R7 i Yamaha R3 dostępne na miejscu do testowania. Zobacz track day, jakiego jeszcze u nas nie było.
ZAPISZ SIĘ TUTAJ ! >>
Komentarze 2
Pokaż wszystkie komentarzeno comments , nie ten poziom....
Odpowiedzpo prostu skonczyli ci sie argumenty i nie wiesz co powiedziec. Niestety tak sie konczy posiadanie malej wiedzy i bycie 13latkiem...
Odpowiedzhttp://www.speedbike.pl/1952.html
Odpowiedzhahahahaha :D Piękna riposta Czex, brawo :) pozdrawiam!
OdpowiedzGratulacje tytułu, ale nie wciskaj ludziom kitu, że to był seryjny Gixxer z seryjnym silnikiem.
OdpowiedzW zeszłym roku silnik to była totalna seria, żadna część nie była wymieniona na tuningową. Miałem tylko 152KM na kole. Tu masz filmik w którym pokazałem wszytkie modyfikacje tego motocykla : http://speedbike.pl/1994.html
Odpowiedz152KM na kole to na pewno nie seryjny wynik, jak tyle silnik z K3 ma na wale. Zresztą na dobrej hamowni silnik seryjny z K9 wykazuje 142KM na kole. Nie będę się sprzeczał już z Tobą, ale dalej nie wierzę w tą seryjność motoru.
OdpowiedzOk, a z tej strony Sobiesław Zasada...
Odpowiedz