Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Rama pod silnikiem to dodatkowa masa, to stara szkola konstruowania, wydech pod silnikiem jest ze wzgledow praktycznych ja w swoim trampku nie raz sie oparzylem poza tym to obniza srodek ciezkosci. Co do 19 z przodu to juz byl taki model kiedys i byl najgorzej sprzedajacym sie trampkiem ever. Poza tym moze bys go obiektywnie ocenil po zrobieniu min. 200km. Jak wychodzil trampek 650 to tez marudzeniom nie bylo konca, a to ze ciezki a ze V2, ze z tylu 17 a nie 18 itd. Dzis sam sobie odpowiedz czy oby Honda XL650 nie udowodnila ze potrafi wyprodukowac jeden z najlepszych i najbardziej niezawodnych motocykli dualowych. Samych wspanialosci LWG!