tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Włoskie firmy przestają sponsorować Marqueza i Lorenzo
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
motul belka 950
NAS Analytics TAG
motul belka 420
NAS Analytics TAG

Włoskie firmy przestają sponsorować Marqueza i Lorenzo

Autor: Beavis 2015.11.13, 09:39 14 Drukuj

Producent zegarków Sector pożegnał się z Jorge Lorenzo. Producent jeansów Gas wypowiedział umowę Marc’owi Marquezowi

Pisaliśmy już o możliwych problemach ze sprzedażą oficjalnych gadżetów Marc’a Marqueza, które produkuje i rozprowadza firma należąca do Valentino Rossiego. Szalona końcówka sezonu MotoGP przyniosła kolejne reperkusje. I Jorge Lorenzo i Marc Marquez stracili dwóch poważnych sponsorów. Lorenzo pożegnał się z włoskim producentem zegarków Sector, Marquez z producentem jeansów Gas.

NAS Analytics TAG

Informacje o wycofaniu się ze sponsoringu zawodników podał włoski Motoblog, chociaż podczas testów w Walencji Marquez posiadał jeszcze na swoim kombinezonie logo Gas. Jeżeli śledzicie młodego Hiszpana w mediach społecznościowych to pewnie zauważyliście, że regularnie promował produkty Gas (publikując klipy reklamowe, zdjęcia itp.) i odkładając na bok wariactwo związane z Sepang, przyzwoicie zgrywał się z marką. Najwyraźniej jednak nienawiść Włochów do Marqueza jest zbyt duża.

Co więcej, głośno spekuluje się o tym, że inni duzi sponsorzy zastanawiają się nad rezygnacją ze wspierania zawodników (w tym Repsol, w co szczerze wątpię). Dochodzi do kuriozalnej sytuacji, w której nieprzesadnie opłaca się wspierać Mistrza Świata - przecież jeszcze niedawno plotkowano, że Lorenzo wyleci z Yamahy. Moim zdaniem sprawa w najbliższych tygodniach ucichnie, a do przyszłego roku zostanie tylko wspomnienie.

Warto jeszcze zaznaczyć jedną rzecz. W momencie gdy Lorenzo i Marquez tracą sponsorów, Rossi szlocha w rękaw Sądu Arbitrażowego, fani szaleją, a internet zapełnia się kolejnymi teoriami, Dorna zanotowała rekordową oglądalność MotoGP w historii. Łącznie finałową rundę GP oglądało ponad 9,5 mln fanów (telewizja Cielo, Sky Sports i MTV) przed telewizorami i 2,7 mln użytkowników korzystających z płatnych subskrypcji internetowych oferowanych przez promotora. To o ponad 20% więcej od poprzedniego rekordu (finał sezonu 2006, Rossi vs Hayden, 6 mln widzów).

Tak jak pisałem, najwięcej na całym zamieszaniu zarobi Dorna…

Foto: Sector, Gas

NAS Analytics TAG


NAS Analytics TAG
Zdjęcia
NAS Analytics TAG
Komentarze 8
Pokaż wszystkie komentarze
Autor:Oskar 13/11/2015 11:55

Rossi to pała.

Odpowiedz
Autor: Siwy 13/11/2015 13:17

twoja stara

Odpowiedz
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Ścigacz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z komentarzy łamie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usunięty. Uwagi przesyłane przez ten formularz są moderowane. Komentarze po dodaniu są widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadającym tematowi komentowanego artykułu. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu Ścigacz.pl lub Regulaminu Forum Ścigacz.pl komentarz zostanie usunięty.

motul belka 420
NAS Analytics TAG
Zobacz również

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualności

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep Ścigacz

    motul belka 950
    NAS Analytics TAG
    na górę