Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 3
Poka¿ wszystkie komentarzeO, dziêki za info. Pewnie bedzie mia³ tez ³agodniejsze mapowanie silnika? Zawieszenia faktycznie nie tknêli?
OdpowiedzWg. tego co mozna w internecie wyczytac to zawias jest ten sam. Troche mnie to martwi bo jednak Tracer z natury jest przeznaczony do wozenia wiekszych ciezarow. Mam Triumpha Tigera 1050 i chetnie zmienilbym na cos lzejszego. Mt-09 nie testowalem, cos nie tak z mapami? Jesli cos kumasz z niemieckiego to redakcja 1000ps (Austria) zrobila maly interview z przedstawicielem Yamahy De. http://m.youtube.com/watch?v=peJYoi9nXTY
OdpowiedzPrawie brak zarzutów odno¶nie map - MT-09 potrafi³ byæ nieco nerwowy, zak³adam ¿e Tracer pewnie bedzie bardziej ug³±dzony i pod k±tem mniejszego spalania (jak dla mnie to na plus). Nad zawiasami bym jeszce r±k nie za³amywa³, patrz±c na to jakie wypoa¿enie ten motocykl powoli zbiera, spodziewa³bym sie bogatszej wersji w przysz³o¶ci z lepszymi zawiasami i dodatkowymi bajerami. W najgorszym wypadku mo¿na samemu kasê na ohlinsy (swego czasu pyta³em siê ptm.pl o ceny, do MT-09 mieli amortyzator za ok 3tys z³, w pe³ni regulowany 6-7tys; przednie wk³ady ohlinsa ze sprê¿ynami ok 6tys, pe³ne przednie widelce ohlinsa ok 11tys. Niema³o, ale raczej warto). Dziêki za link, niemieckiego co¶ tam kumam, w najgorszym wypadku znajomego poproszê o pomoc.
Odpowiedz