Motocykl elektryczny Energica Eva Ribelle powalczy ze spalinowymi w serii Super Hooligan
Marka Energica ogłosiła, że zamierza sprawdzić się w boju z motocyklami spalinowymi, a umożliwiają to mistrzostwa Super Hooligan organizowane przez MotoAmerica - promotora amerykańskich mistrzostw superbike. Włoski producent motocykli elektrycznych będzie reprezentowany przez jednego zawodnika.
Roland Sand Super Hooligan National Championship to bardzo ciekawa seria, ponieważ mogą w niej startować wszystkie motocykle, które są dopuszczone do poruszania się po drogach publicznych w Stanach Zjednoczonych. W sezonie 2023 odbędzie się 8 rund na 4 torach. Choć w tym roku organizatorzy stawiają na mocne dwucylindrowe maszyny, to pojawiła się także klasa Electric Street, w której zamierza wystartować Energica.
Ducati robi szkolenie otwarte dla wszystkich! Testy motocykli Ducati i trening pod okiem instruktorów
Trenuj kontrolę nad swoim motocyklem i testuj najnowsze modele Ducati. Prestiżowa impreza szkoleniowa po raz pierwszy organizowana jest w nowej formule. Nie musisz mieć motocykla Ducati, by wziąć udział w Ducati Riding Experience na torze w pobliżu Warszawy. Instruktorami będą członkowie renomowanej grupy Janusza Czai, czyli JC Group. Całodniowa impreza z testami nowych motocykli Ducati i wyżywieniem już lada moment:
Poznaj szczegóły i zapisz się >>Za sterami włoskiego motocykla elektrycznego Energica Riva Ribelle zasiądzie Stefano Mesa z Kolumbii, który reprezentuje barwy zespołu Tytlers Cycle Racing. Pierwsza runda cyklu odbędzie się w dniach od 9 do 11 marca na kultowym Daytona International Speedway. Finał zaplanowano na 8 do 10 września w Austin. Zespół Tytlers Cycle Racing zadebiutował w 2022 r. i zajął pierwsze miejsce w klasyfikacji generalnej klasy STK1000. Energica przeprowadziła pierwsze testy w serii Super Hooligan już w sezonie 2022 i nie będzie osamotniona w swoich działaniach, ponieważ plany startów w tej serii ma również Zero Motorcycles.
Energica Eva Ribelle jest reklamowana jako jedyny elektryczny hyper-naked na świecie i bazuje na modelu EGO+. Model na rok 2023 może pochwalić się potężnym maksymalnym momentem obrotowym, który wynosi 222 Nm. Występuje również w mocniejszej wersji RS, która od zera do setki przyspiesza w 2,6 s, a jej moc jest zwiększona z 147 do 169 KM przy masie 260 kg. Jak poradzi sobie ze spalinowymi maszynami? Tego dowiemy się w tym sezonie.
Komentarze
Poka¿ wszystkie komentarze