Motocykl Suzuki V-Strom 700 przyłapany podczas testów. Pożegnanie z silnikiem V2
Rzędowy dwucylindrowy silnik Suzuki, który miał trafić do modeli V-Strom i SV dotychczas był jak podwyżki inflacyjne w firmach - wszyscy o nich słyszeli, ale nikt ich nie widział. Teraz motocykl po raz pierwszy został przyłapany podczas testów. W sieci ukazały się zdjęcia szpiegowskie.
Pierwsze informacje na temat odejścia Suzuki od silnika V2 na rzecz R2 pojawiły się w 2020 r., ale ostatecznie nic takiego się nie wydarzyło. W październiku 2021 r. do sieci trafiły szkice patentowe, które zobaczyliśmy zamiast finalnego produktu, ponieważ księgowi z Hamamatsu postanowili trzymać się 650-tki najdłużej, jak się da. Teraz na stronach włoskiego Motociclismo pojawiły się zdjęcia szpiegowskie wykonane we Włoszech.
Szkolenie i jazdy testowe dla fanów offroadu! Zapisz się, to już w ten weekend
Już 18 maja 2024 na toruńskim torze motocrossowym odbędzie się event Yamaha Off-Road Day dedykowany miłośnikom jazdy terenowej. W trakcie imprezy obędzie się prezentacja najnowszej Yamahy WR250F, spotkanie i jazdy pokazowe zawodników AF Motors Yamaha Racing Team
ZAPISZ SIĘ TUTAJ ! >>Oprócz nowego silnika widać na nich nową ramę i widelec typu upside-down, a także zmieniony wahacz. Co ciekawe, przednia felga ma średnicę 21 cali, podczas gdy obecnie w modelu V-Strom 650 XT średnica wynosi 19 cali. Wcześniejsze patenty wskazują na przesunięcie filtra powietrza pod siedzenie, zastosowanie większej miski olejowej i ramę zaokrągloną po środku. Nie wiadomo, jak powinniśmy traktować wygląd motocykla, ponieważ lampa i owiewka wyglądają dość osobliwie. Reflektor stylistycznie przypomina model GSX-S1000, a szyba wygląda, jakby była założona dla ozdoby. Miejmy nadzieję, że ostateczny kształt motocykla poznamy jeszcze w tym roku. Na razie pozostają nam zdjęcia szpiegowskie, które możecie zobaczyć w Motociclismo.
Komentarze 1
Pokaż wszystkie komentarzeJaram sie zwłaszcza jak faktycznie bedzie wersja z 21" / 18" felgami.
OdpowiedzA ja się nie jaram. V-ka od SV i V-stroma była zayebista i nie do zayebania. A teraz wszyscy wszędzie tylko R2 chcą pakować, bo tańszy w produkcji.
Odpowiedz