tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Aplikacja Vitay na pierwszym miejscu rankingów pobierania
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG

Aplikacja Vitay na pierwszym miejscu rankingów pobierania

Autor: Andrzej Sitek 2022.06.29, 11:52 2 Drukuj

Okazało się, że tańsze o 30 groszy paliw skusiło Polaków. Aplikacja Vitay, która jest niezbędna, żeby skorzystać z maksymalnej stawki upustu, wskoczyła na pierwsze miejsce rankingów pobierania Google Play i App Store. I kto się teraz śmieje?

Przypomnijmy, że chodzi o program uruchomiony zaledwie dwa dni temu (27 czerwca 2022 r.). W ramach promocji do końca wakacji Orlen zaoferuje klientom rabat w wysokości 30 gr/l na benzynę i ON, ale wyłącznie dla posiadaczy aplikacji VITAY. Start akcji ogłosił w ostatni piątek szef PKN Orlenu Daniel Obajtek.

NAS Analytics TAG

Warto wiedzieć, że promocja ma istotne ograniczenia. Przede wszystkim dotyczy tylko trzech tankowań miesięcznie do 50 litrów. Czy program działa również z kartami? Okazuje się, że tak, chociaż promocja dla właścicieli kart wystartuje 1 lipca. Upust wyniesie 30 gr/litr paliwa w ciągu dwóch miesięcy i też do 150 l (trzy tankowania do 50 l).

Również klienci będący w programie VITAY i mający kartę dużej rodziny, mogą korzystać z promocji. W ich przypadku to także trzy tankowania w miesiącu (każde do 50 litrów), ale obniżka jest większa i wynosi 40 gr/litr.

Aktualnie aplikacja Vitay jest najchętniej ściąganym programem w Polsce. Zainteresowanie jest tak duże, że użytkownicy zaczęli raportować problemy z działaniem platformy oraz strony vitay.pl. Chyba nawet Daniel Obajtek nie przewidział tak dużego sukcesu promocji.

Skąd wziął się pomysł tańszego paliwa? Jak tłumaczył tydzień temu prezes Orlenu "wraz z polskim rządem staramy się, aby paliwa w Polsce były jednymi z najtańszych w Europie".

Daniel Obajtek podkreślił, że rząd obniżył akcyzę na paliwa, a PKN Orlen różnymi działaniami starał się utrzymać ceny. Szef Orlenu przyznał równocześnie, że ceny w efekcie tych działań "nie są zadowalające". To dlatego koncern wprowadził wakacyjną promocję na paliwa dla użytkowników swojego programu lojalnościowego. Przy okazji zyskał ich teraz pewnie kilkaset tysięcy, albo i więcej. Można? Można.

 

 

NAS Analytics TAG

NAS Analytics TAG
Zdjęcia
NAS Analytics TAG
Komentarze 2
Pokaż wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Ścigacz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z komentarzy łamie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usunięty. Uwagi przesyłane przez ten formularz są moderowane. Komentarze po dodaniu są widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadającym tematowi komentowanego artykułu. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu Ścigacz.pl lub Regulaminu Forum Ścigacz.pl komentarz zostanie usunięty.

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualności

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep Ścigacz

    NAS Analytics TAG
    na górę