Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 14
Poka¿ wszystkie komentarze¶miem twierdziæ ¿e h2 przy mocy 210 HP i masie prawie 240 kg nie da rady nowemu ducati 1299 panigale które ma tylko 5 HP mniej a wa¿y 50 kg mniej -_- Mówcie co chcecie , ale dane techniczne nie k³ami± , ba , twierdzê nawet ¿e H2 przy podobnej mocy i o 50 kg wiêkszej masie dosta³oby niemi³osiernie od ducati ;)
OdpowiedzA dlaczego hornet 900 który ma 109 KM daje rade z niektórymi starszym litrowym sportom (oczywi¶cie do pewnych prêdko¶ci) , wszystko przez moment obrotowy. Nawet je¶li kawasaki H2 ma ,,tylko'' te 210 KM to kompresor doda niesamowity wzrost momentu obrotowego na ca³ym zakresie obrotowym , wiêc kiedy ducati ruszy i zacznie ³apaæ moc, to kawasaki tylko bêdzie ¶wista³ kompresorem i go poprostu we¼mie xD
OdpowiedzCokolwiek by to nie bylo to przynajmniej nie bedzie mialo takiej czestotliwosci napraw jak ducati. Kilku znajomych mialo to cos z Wloch i poki co tylko jeden dobrze wspomina Ducati. Poki co...
Odpowiedzze starszymi bylo strasznie - sypala sie eLEKTRYKA, SPRZEGLA, SKRZYNIE - a ktore roczniki to byly? po 2010?
Odpowiedzta ta ta dobrze ze za marzenia nie karza
Odpowiedzna torze oczywiscie ducati bedzie szybsze - ma duzo lepszy zawias i na zakretach zniszczy kawê h2 - ale na prostej h2 moze byc szybsze - wykres mocy i momentu nie klamie - jak opublikuja wynki z hamowni bedzie widac ile daje kompresor w slabszej kawce....
Odpowiedz