tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 To błędne koło. Marketingowcy nakręcają ludzi... - Odpowiedz na komentarz
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG

Odpowiedz na komentarz:

Autor: Giaur 18.12.2011 00:17

To błędne koło. Marketingowcy nakręcają ludzi na "nowe rozwiązania" itp., ci się na to łapią i oczekują co roku nowego cuda na dwóch kołach. Dla producenta taka nowośc to duże wydatki (i ryzyko), ale już wpadł we własną pułapkę i chcąc być widocznym na rynku promuje niby-nowość. To działa dokładnie tak samo, jak wciąż "nowe" pasty do zębów i proszki do prania, tylko drożej. A ja się pytam, po jaką cholerę co roku ma wyjechać nowy, rewolucyjny sprzęt? Żeby paru gości mogło się polansować? Czy nie ma na rynku dobrych motocykli? Co złego w tym, że są tylko delikatnie modernizowane? Nie dajmy się zwariować. Szczególnie, że płacimy za ten wyścig nowości z własnych kieszeni.

Dodaj odpowiedź

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Ścigacz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z komentarzy łamie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usunięty. Uwagi przesyłane przez ten formularz są moderowane. Komentarze po dodaniu są widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadającym tematowi komentowanego artykułu. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu Ścigacz.pl lub Regulaminu Forum Ścigacz.pl komentarz zostanie usunięty.

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualności

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep Ścigacz

    na górę