tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Artykuł bardzo fajny, poglądowy ale ciekawy.... - Odpowiedz na komentarz
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG

Odpowiedz na komentarz:

Autor: Wilk 18.03.2010 20:26

Artykuł bardzo fajny, poglądowy ale ciekawy. Jedno tylko mi się nie zgadza : "Nie można też zapominać, że dwutaktem jeździ się na wysokich obrotach." Wydaje mi się, że charakterystykę silnika można dobrać dowolnie podobnie jak w 4suwach, właśnie oknami(rozrząd) i właśnie odpowiednią konstrukcja dyfuzora. Silnik dwusuwowy nie musi pracować na wysokich obrotach. Wiele silników było projektowanych do motocykli turystycznych gdzie moc była niższa, a silnik osiągał najlepszy moment w średnim i dolnym zakresie. Wszystko jest kwestią wytycznych projektowych. Artykuł bardzo fajny, ale można by na jego temat pisać stronami....nim by się temat wyczerpał... Były np takie super dziwolągi jak dwutłokowy dwusów z wspólna komora spalania. Przydałaby się druga cześć tego artykułu. Pozdrawiam.

Dodaj odpowiedź

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Ścigacz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z komentarzy łamie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usunięty. Uwagi przesyłane przez ten formularz są moderowane. Komentarze po dodaniu są widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadającym tematowi komentowanego artykułu. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu Ścigacz.pl lub Regulaminu Forum Ścigacz.pl komentarz zostanie usunięty.

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualności

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep Ścigacz

    na górę