Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 19
Poka¿ wszystkie komentarzeZ tymi oponami to jaka¶ plaga, w testach motocykli Hondy opony do wymiany, w Kawasaki i Suzuki podobnie. Co¶ tu jest nie tak, czy¿by ka¿da marka oszczêdza³a na oponach?
OdpowiedzMy¶lê ¿e nie. Przypuszczam natomiast ¿e w miarê mo¿liwo¶ci (lepsze motocykle) rosn± chêci do szaleñstw i wówczas trzeba szukaæ lepszych opon. Natomiast co do chiñskich jedno¶ladów to zak³adane tam opony czêsto s± niebezpieczne w zwyczajnej codziennej je¼dzie... A mogê to powiedzieæ z autopsji.
OdpowiedzJe¶li masz na my¶li jazdê w deszcz, to na riderblogu jest kole¶, który na CBF 125 mia³ kilka ¶lizgów w deszczu z uwagi na wspania³± przyczepno¶æ oryginalnych opon.
Odpowiedz