Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 4
Poka¿ wszystkie komentarzeTo wlasnie o to chodzi ze Hyperstrada to dziwadlo ktorego w ogole nie powinni wypuscic na rynek. Wtedy mala multi moglaby kosztowac tyle ile Hyper, nie miala by aktywnego zawieszenia, co najwyzej 4 podstawowe tryby pracy silnika jak duza Multi. Ogolnie, mniej tak zaawansowanej elektroniki, brak DVT, brak SkyHook za to kufry i silnik 848/899.
OdpowiedzNowa hyperstrada 939 jest bardzo dobrym tursytykiem z dwoma kuframi o pojemno¶ci 50Litrów. Ma 3 tryby pracy, abs, kontrole trakcji, 2 gniazda zpalniczki, szybê która pomimo ma³ych rozmiarów robi ¶wietn± robotê i bardzo wygodne siedzenie po którym nie boli **** nawet przy trasie 600km. Jedyna wada to trochê za ma³y bak, ale ten kto ni± je¼dzi³ dobrze wie ¿e to ma³a multistrada i nic wiêcej tutaj nie potrzeba. Hyperstrada mocno siê ró¿ni od hypermotarda, wbrew pozorom to nie jest ten sam motocykl.
Odpowiedz