Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 10
Poka¿ wszystkie komentarzeTak oczywi¶cie,to odblokowuje silnik.Mój jedzie 70 km/h po tej operacji.Ale niektórzy pisali,¿e jest jeszcze pier¶cieñ na wariatorze.Do koñca nie wiem jak to jest...
OdpowiedzDziêki za odp. Mam jeszcze jedno pytanie. Od jakiego¶ czasu kierownicê mojego skutera mo¿na regulowaæ ³atwiej ni¿ przednie ko³o od roweru ( ko³o miêdzy nogi i regulacja ). Czy orientujecie siê, gdzie i co powinienem przykrêciæ, aby kierownica sta³a na swoim miejscu hardo i twardo?
OdpowiedzMusisz rozebraæ przód ca³± czachê i wtedy uka¿e ci siê ca³y uk³ad kierowniczy (g³ówka ramy,³o¿yska,lagi itp) Powinny tam byæ ¶ruby które dokrêcisz i luz powinien znikn±æ ;) Poczytaj w necie,bo jest o tym sporo.Ja nie mam ¿adnego luzu ani góra ani dó³ czy te¿ na boki.Jest to g³ówna bol±czka chiñczyków,¿e kierownica ¿yje w³asnym ¿yciem :)
Odpowiedz