Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 26
Poka¿ wszystkie komentarzeSorry, ale dla mnie jedna tarcza z przodu dyskwalifikuje moto i nie mam na my¶li skuteczno¶ci hamowania. Chodzi o niezawodno¶æ - je¶li po³owa uk³adu hamulcowego nawali to jest chocia¿ cieñ szansy ¿e druga po³owa pomo¿e wytraciæ prêdko¶æ. Jedna tarcza - ewentualna awaria i jeste¶my zdani na tylny hebel i ³askê losu. Pewnie istnia³aby mo¿liwo¶æ dokupienia felgi pod bli¼niacze tarcze i odpowiednich hebli ale co z C-ABS ??? Szkoda, mam nadziejê ¿e honda pójdzie za ciosem i przygotuje na bazie NV sprzêta w kategorii ¶cigacz z dwoma tarczami :)
OdpowiedzSzkoda ¿e nie znasz konstrukcji hamulców w motocyklu.... Hehehehehehe, co za kole¶!
OdpowiedzShit. Przejedz palcem po pancerzach przedniego hamulca 2 t³oczkowego. To jest 1 obieg wiec je¶li np prawy hebel sie rozszczelni jest bardzo duze prawdopodobieñstwo, ze lewy tez nie zadziala.
OdpowiedzBuahahahahahaha :D Co za lamer!:D Ile znasz sytuacji ze w motocyklu z jedna tarcz± siada uk³ad i go¶æ siê zabija? Bo ja je¿dzê 20 lat i w ¿yciu o czym¶ takim nie s³ysza³em. Sam sie dyskwalifikujesz :D
Odpowiedz