Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 1
Poka¿ wszystkie komentarzeMoim zdaniem pan inzynier jest typowym inzynierem. Wierzy w maszyny i w technike ale jakby zapomina o czynniku ludzkim. Jesli dajesz ludziom absy, kontrole trakcji i inne stabilizatory to ludzie zaczynaja jezdzic szybciej. W samochodach jest tak samo. Od lat walczymy z plaga wypadkow i okazuje sie ze nie ma przepasci w ilosci wypadkow gdy ludzie jezdzili Polonezami i teraz gdy jezdza autami z ABS, ESP itd.
Odpowiedzwystarczy wej¶æ na stronê http://statystyka.policja.pl/st/ruch-drogowy/76562,Wypadki-drogowe-raporty-roczne.html ¿eby obaliæ Twoje twierdzenie... rok 1975 (wypadki=39 404 zabici=5 633 ranni=52 018) rok 2015 (wypadki=32 967 zabici=2 938 ranni=39 778) A pomy¶la³e¶ jaka jest ró¿nica w ilo¶ci pojazdów na drogach? Nie chce mi siê tego ju¿ szukaæ, ale zapewniam Ciê, ¿e nie ma³a... Nastêpnym razem sprawd¼ przed napisaniem...
Odpowiedz