Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 14
Poka¿ wszystkie komentarzeJa tak¿e testowa³em. Nie czuæ tych 85 KM ani trochê, mo¿e mam spaczon± psychikê bo latam litrowym sportem ale suzuki gs500 wydawa³o mi siê bardziej ruchliwe i skore do zabawy. Kufry fabryczne to pomy³ka w tym motocyklu, przy 180 miota po autostradzie i prêdko¶æ osi±ga ledwo ledwo. Dla odmiany tego samego dnia je¼dzi³em r1200gs, to jest motocykl który mo¿na kupiæ
OdpowiedzDrogie dziecko podejrzewam ¿e 500 to jedyny i do tego pozyczony motocykl którym jecha³e¶... Powiem ci tyle mam GSa zrobi³em nim ostatno trasê 4000km do Chorwacji Montenegro Bo¶ni i Hercegowiny przy220 bo tyle wyci±ga prowadzi siê ¶wietnie 180km/h to jecha³em nim w deszczu po autostradzie przez ponad 900km i nie zauwa¿y³em by mnie miota³o... ID¬ DO DOMU I POGRAJ W JAK¡¦ GRÊ ON LINE mo¿e tam ci siê uda kogo¶ wprowadziæ w b³±d
OdpowiedzTrochê pó¼no, ale chcia³bym zapytaæ, czy przy tych du¿ych prêdko¶ciach nie dawa³y o sobie znaæ spalanie detonacyjne i wynikaj±ce st±d (?) wibracje. Mój GS powy¿ej 140km/h wibruje i dzwoni ( detonacje ?) tak, ¿e strach bardziej otworzyæ prezpustnicê. Jest to tak dokuczliwe, ¿e jazda po autostradzie ze stosown± ( powiedzmy 150 km/h) staje siê problematyczna. Rozwa¿am przemapowanie komputera na paliwo o liczbie oktanowej 91 ( BMW oferuje tak± opcjê). Mo¿e jakie¶ opinie kogo¶, kto do¶wiadczy³ czego¶ podobnego. Pozdrawiam serdecznie wszystkich je¼d¼ców GS'a 800 Suworow2
Odpowiedz