Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 26
Pokaż wszystkie komentarzeCzyżby Honda wprowadzała nowy trend do produkcji motocykli przejęty z rynku swoich samochodów, czyli pakowanie coraz słabszych i "ekologicznych" silników? Taką moc z nieco mniejszej pojemności to miał stary Transalp z bardzo starym konstrukcyjnie silnikiem. Stylizacyjnie poszli w końcu do przodu.
OdpowiedzBo faktycznie 62nm i 54km to ilość nie pozwalająca się poruszać po mieście. Polaczkom zawsze mało.. Ja nie wiem, czy tu siedzą tylko miłośnicy R1 przyodziani w sportowe ciuchy motocyklowe marki adidas + nike? Mnie opisywana Honda, nie ukrywam, urzekła wyglądem. Parametry są przede wszystkim ludzkie, ale design super.
Odpowiedzzgadzam się. Też mnie irytuje ślepe i bezrefleksyjne powtarzanie za innymi, że im więcej tym lepiej. Osobiście preferuję mniejsze pojemności, wbrew trendowi, ze najlepszy jest litr a poniżej 650tki to totalna porażka. Faktycznie większość motocyklistów u nas to lanserzy, mało jest tych, dla których moto to po prostu świetny, uniwersalny pojazd. A taki ma być tani, niezawodny, ekonomiczny w eksploatacji, wygodny itp. itd. Spójrzcie na kraje azjatyckie. Tam mało kto jeździ czymś większym niż 250 ccm i jakoś dają radę, często z całą rodziną, bagażem i jeszcze krową na dokładkę:) No ale u nas to wstyd się pokazać na czymś mniejszym niż GS Adventure, nawet jeśli jeździ się tylko do roboty i wkoło komina. Głupota po prostu
OdpowiedzA kto ci broni jeździć małym litrażem? A byłeś w jakimkolwiek kraju azjatyckim czy prezentujesz swoje przemyslenia w oparniu o telewizję? Widziałeś jakiego rodzaju jest tam ruch? Ile jest na ulicach małych motocykli i skuterów? Tak jazda polega na przemieszczaniu sie w bardzo gestym ruchu ilicznym w zwartej masie. Jazda czymś szybszym w krótkim czasie zakończy się wypadkiem. Moze nie zauważyłeś, ale w Polsce jest nieco inny ruch.
Odpowiedz"Taką moc z nieco mniejszej pojemności to miał stary Transalp z bardzo starym konstrukcyjnie silnikiem" Stary trampek to miał 600 a później 650ccm. Dopiero nowy trampek ma 700cm3. NIe widzę w tym silniku niczego przestarzałego. Nawet stara V trampka miala ponadczasowe rozwiazania i dzieki temu tak sie utrzymuje doskonale na rynkach. Wiec nie bardzo widze pokrycie twoich słów w rzeczywistości.. może coś ci sie pomyliło..
OdpowiedzMiałem Trampka 650 z 2003 r. więc doskonale wiem o czym mówię. Konstrukcja silnika ma już jakieś 25 lat, a moc i moment obrotowy słabe jak na taką pojemność. Zamieniłem Trampka na Tigera 800 XC który z pojemności 800 cm3 wyciąga 95 KM a nie kręci się dużo wyżej. W Trampku mocy ciągle brakowało. Silnik wcale nie jest elastyczny w porównaniu do Tigera. Z tych obecnych trampkowych 700 cm3 powinno być co najmniej 80 KM wyjściowo i ewentualnie dławić go dla młodszych kierowców. A zostawienie 60 KM z 700 cm3 w pojeździe tego typu to jakies nieporozumienie. To nie chopper.
Odpowiedz