Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 26
Poka¿ wszystkie komentarzeBo faktycznie 62nm i 54km to ilo¶æ nie pozwalaj±ca siê poruszaæ po mie¶cie. Polaczkom zawsze ma³o.. Ja nie wiem, czy tu siedz± tylko mi³o¶nicy R1 przyodziani w sportowe ciuchy motocyklowe marki adidas + nike? Mnie opisywana Honda, nie ukrywam, urzek³a wygl±dem. Parametry s± przede wszystkim ludzkie, ale design super.
Odpowiedzzgadzam siê. Te¿ mnie irytuje ¶lepe i bezrefleksyjne powtarzanie za innymi, ¿e im wiêcej tym lepiej. Osobi¶cie preferujê mniejsze pojemno¶ci, wbrew trendowi, ze najlepszy jest litr a poni¿ej 650tki to totalna pora¿ka. Faktycznie wiêkszo¶æ motocyklistów u nas to lanserzy, ma³o jest tych, dla których moto to po prostu ¶wietny, uniwersalny pojazd. A taki ma byæ tani, niezawodny, ekonomiczny w eksploatacji, wygodny itp. itd. Spójrzcie na kraje azjatyckie. Tam ma³o kto je¼dzi czym¶ wiêkszym ni¿ 250 ccm i jako¶ daj± radê, czêsto z ca³± rodzin±, baga¿em i jeszcze krow± na dok³adkê:) No ale u nas to wstyd siê pokazaæ na czym¶ mniejszym ni¿ GS Adventure, nawet je¶li je¼dzi siê tylko do roboty i wko³o komina. G³upota po prostu
OdpowiedzA kto ci broni je¼dziæ ma³ym litra¿em? A by³e¶ w jakimkolwiek kraju azjatyckim czy prezentujesz swoje przemyslenia w oparniu o telewizjê? Widzia³e¶ jakiego rodzaju jest tam ruch? Ile jest na ulicach ma³ych motocykli i skuterów? Tak jazda polega na przemieszczaniu sie w bardzo gestym ruchu ilicznym w zwartej masie. Jazda czym¶ szybszym w krótkim czasie zakoñczy siê wypadkiem. Moze nie zauwa¿y³e¶, ale w Polsce jest nieco inny ruch.
Odpowiedz