Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Ktokolwiek to kupi jest idiotą albo ma za dużo pieniędzy. Miiałem 'przyjemność' tym jezdzic ok 2 miesiecy (wersja trophy) Wady: -tragiczny promien skretu -beznadziejne przyspieszenie -nie da sie tym wjechac w jakikolwiek teren. zero mocy. golfem II juz mozna predzej gdzies wjechac -generalnie całą konstrukcja wyglada na bardza słąba i przy zderzeniu mozna skonczyc z rurką w płucach -tarcze bardzo szybko sie wycieraja i łapią luz (dokrecająć wszystko co 30km i tak musialem czesto zakladac łancuch albo po prostu się ślgizał i wyjechanie na jakiekolwiek wsniesienie graniczyło z cudem). wiem ze to czesci eksploatacyjne i zebatki, lancuch mozna wymienic ale pojazd miał 500km przebiegu -jest bardzo wywrotny. nawet ruszajac gwaltownie przy mocnym skrecie kierownicy kilkakrotnie prawie położyłem go na bok. kolega zjedzajac z kamienia przewrocilby go na bok gdybym nie przytrzymal pojazdu -slaba predkosc maskymalna. jadac po rownej asfaltowej drodze max predkosc to 55 jak jedziemy pod wiatr, z wiatrem lekko ponad 60. najwiecej jechalem nim 80 ale we dwojke i z duze wzniesienia -ekonomiczna jazda to bzdura chyba ze ktos jezdzi 30 km na godzine i podziiwa okolice. Bylem nim w trasie i jadac po asfatowej drodze ze stala predkoscia spalał średnio 6 l/100km. PLUSY: -przykuwa spojrzenia -idealny na upalne dni