tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Artykuł jest perfekcyjnie bezużyteczny. Ale... - Odpowiedz na komentarz
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG

Odpowiedz na komentarz:

Autor: Arek 25.05.2015 16:45

Artykuł jest perfekcyjnie bezużyteczny. Ale dopowiem w skrócie resztę, bo California Superbike School to szkoła Keitha Coda, więc zapewne wyjaśnienie jest zgodne z tym co znajduje się w książkach "Przyspieszenie". Należy wejść w zakręt z taką prędkością, żeby móc jak najszybciej zacząć nieznacznie ale w sposób ciągły przez całą długość zakrętu zwiększać obroty. Maksymalne obroty wystąpią na wyjściu z zakrętu, gdzie można już zmienić bieg i przyspieszać dalej. Jest kilka powodów, dla których zalecane jest przyspieszanie w zakręcie, z czego to co pamiętam, to: - prawidłowe rozłożenie masy między kołami (60-70% na tył i 30-40 na przód), - zapewnienie optymalnej pracy zawieszenia (przód nie dobije jeśli jest lekko odciążony), - zwiększenie prześwitu pod motocyklem (podczas przyspieszania unosi się nie tylko przednie zawieszenie, ale i tylne co w efekcie podnosi lekko cały motocykl). Poza tym książki warte przeczytania, szkoła pewnie warta odwiedzenia, ale taki artykuł to cienizna.

Dodaj odpowiedź

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Ścigacz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z komentarzy łamie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usunięty. Uwagi przesyłane przez ten formularz są moderowane. Komentarze po dodaniu są widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadającym tematowi komentowanego artykułu. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu Ścigacz.pl lub Regulaminu Forum Ścigacz.pl komentarz zostanie usunięty.

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualności

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep Ścigacz

    na górę