Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 8
Poka¿ wszystkie komentarzeV-tec dramatyczny nie jest. Tyle, ¿e zalet te¿ mu raczej brak, poza trochê ciekawsz± charakterystyk± silnika. Mocy nie dodaje w porównaniu z wersj± bez... W³a¶ciwie to wady za to s± - dro¿szy serwis i kolejna rzecz, która mo¿e siê zepsuæ. Je¶li ju¿ musi byæ ten system to niech chocia¿ zwiêksz± moc do tych 120 KM.
OdpowiedzMam porównanie do wersji z v tec i bez i nowsza wersja zdecydowanie na plus je¿eli chodzi o dynamikê Znajomy ma Vfr 800fi po przejechaniu siê moj± stwierdzi³ ¿e jednak vitkiem lata siê trochê fajniej Prêdko¶æ maksymalna praktycznie ta sama ale oddawanie mocy w vitku nieco lepsze zw³aszcza na wyj¶ciach z zakrêtów i przy wyprzedzaniu. Ale ¿eby doceniæ ten system to trzeba trochê tym motocyklem poje¼dziæ a nie czytaæ wypociny kogo¶ kto co najwiêcej je¼dzi³ ale na rêcznym w pokoju przed monitorem Co do serwisu mogê siê zgodziæ trochê dro¿sze i bardziej problematyczne ale co¶ za co¶ jednak nie trzeba tego a¿ tak czêsto robiæ. serwis co 48000 tys tak¿e nie ma tragedii
OdpowiedzMusia³e¶ jechaæ bardzo zaniedban± 800FI bo ja porównuj±c naprawdê wypieszczon± mechanicznie moj± i kumpla w takim samym stanie, V-Tec niestety odstaje. Wielokrotnie siê zamieniali¶my i mamy takie same odczucia :) Dla mnie idealne po³±czenie to buda z V-Teca i serducha z Fistaszka :D
Odpowiedz