Odpowiedz na komentarz:

Autor: gość 09.06.2016 13:09

Podobnie jak LC4 690 Huska 701 zamiast klasycznego metaloweog subframe'u (ramy pod siedzeniem) ma zbiornik paliwa, który pełni rolę "ramy" vel stelaża. To rozwiązanie w zasadzie uniemożliwia przerobienie go na enrudo turystyka. Nie można tego obciążać bagażem bo jest zbyt wiotkie. A skoki zawieszeń po 250mm to ciągle sporo mniej niż w starych LC4 625ccm. 315 przód i 295 tył. Brakuje na rynku dużego singla 650ccm, w ramie enduro z subframem stalowym i skokami zawieszeń po min. 280-300mm, oraz możliwością instalacji "wycieczkowego" siedzenia.

Dodaj odpowiedź

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Ścigacz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z komentarzy łamie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usunięty. Uwagi przesyłane przez ten formularz są moderowane. Komentarze po dodaniu są widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadającym tematowi komentowanego artykułu. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu Ścigacz.pl lub Regulaminu Forum Ścigacz.pl komentarz zostanie usunięty.

na górę