Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie). Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Jeżdżę BMW starszym modelem. Ciekawi mnie dlaczego w nowym modelu wał przenieśli na drugą stronę. Wcześniej w bokserach zawsze był po prawej, w serii K po lewej. W bokserach teoretycznie bardziej logiczny jest wał po prawej bo kierunek przekazania napędu zmienia się tylko na kole. Szkoda że autorzy artykułu nic na ten temat nie piszą. Jak zachowuje się nowe rozwiązanie, czy jest jakaś reakcja wału na motocykl przy gwałtownym przyspieszaniu/hamowaniu silnikiem?
Jeżdżę BMW starszym modelem. Ciekawi mnie dlaczego w nowym modelu wał przenieśli na drugą stronę. Wcześniej w bokserach zawsze był po prawej, w serii K po lewej. W bokserach teoretycznie bardziej logiczny jest wał po prawej bo kierunek przekazania napędu zmienia się tylko na kole. Szkoda że autorzy artykułu nic na ten temat nie piszą. Jak zachowuje się nowe rozwiązanie, czy jest jakaś reakcja wału na motocykl przy gwałtownym przyspieszaniu/hamowaniu silnikiem?