tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Wiesz co, trudno reagować na krytykę, która nie... - Odpowiedz na komentarz NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG

Odpowiedz na komentarz:

Autor: Lovtza 13.02.2008 00:05

Wiesz co, trudno reagować na krytykę, która nie ma podstaw. Dziwi mnie że zarzucasz Michałowi, że źle reaguje na krytykę, skoro sam nie przyjmujesz jakichkolwiek argumentów (moim zdaniem słusznych). Który z polskich zawodników off-roadowych ma porządnie (nawet nie profesjonalnie, wystarczy jedynie porządnie) prowadzoną obsługę PR? Który z nich rzeczywiście chce pracować z prasą? Twierdzę, że niewielu, a Ci którzy to robią na pewno z nami pracują. Jak sam zauważyłeś w Polsce są setki zawodników. Tym samym sam obalasz swoją krytykę, bo my w 2 osoby zajmujące sie off-roadem nie jesteśmy w stanie do wszystkich (a nawet do części) dotrzeć. Jeśli zawodnicy sami nie wyjdą z chęcią współpracy - to tej współpracy niestety nie będzie. Na pocieszenie powiem Ci tylko, że w tym roku wyciągamy wnioski z sezonu 2007 i nasze zaangażowanie w off-road będzie na zdecydowanie wyższym poziomie. Mam nadzieję, że nie rozczarujesz się. Nie wiem skąd zarzut o stronniczość w naszych relacjach. Zgadzam się natomiast z faktem że o pewnym markach jest głośniej niż o innych, ale to wynik pracy medialnej i PR importerów tych marek, a nie ustawiania/kupowania/wypaczania... Tu każdy ma takie same szanse. Pozdrawiam

Dodaj odpowiedź

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Ścigacz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z komentarzy łamie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usunięty. Uwagi przesyłane przez ten formularz są moderowane. Komentarze po dodaniu są widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadającym tematowi komentowanego artykułu. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu Ścigacz.pl lub Regulaminu Forum Ścigacz.pl komentarz zostanie usunięty.

Polecamy

Aktualności

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep Ścigacz

    na górę