Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
No niestety sprawa nie jest tak jednostronna jak próbuje to opisać autor artykułu. Prawdą jest że wiekszość wypadków z udziałem motocykli to kolizje z innymi pojazdami, jednak ich przyczyna w bardzo dużej liczbie wypadków wiąże się właśnie z niedostosowaniem prędkości do obowiązujących ograniczeń. Wbrew fantazji autora i sytuacji jakie wymyśla na temat zagrożeń jakie może powodować wprowadzenie takiego systemu to nie można tu zapomnieć ze statystycznym faktem jest to, że nadmierna prędkość prowadzi najczęściej do wypadków śmiertelnych. Więc koniec końców jest to rozwiązanie które wpłynie pozytywnie na poprawę bezpieczeństwa, niestety kosztem naszej przyjemności czy też wolności. Sprawa nie jest do rozpatrywania w kryteriach bezpieczenstwa rozwiazania, tylko w kwestiach naruszania pewnych wolności. Jeśli takie rozwiązanie miałoby wejść w życie to dla szerokiej skali środków transportu a nie tylko dla motocykli. To że prędkość jest przyczyną większości wypadków również u nas w kraju zobaczyć można w wynikach przeprowadzonej jakiś czas temu ankiety: www.edgecrusher.dreamhosters.com/moto/ Pozdrawiam