Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Od wersji Sport wolałbym dopłacić i kupić Aprilię SRV850, mocniejszy silnik i w dodatku V-twin, od GT wolałbym wybrać coś od Hondy... Integra albo SW600, bo różnicy w cenie to ponad 10tys. W skrócie mówiąc za pomimo tego, że skutery faktycznie mogą być fajne to i tak przegrają z bardziej doświadczoną konkurencją. Jeśli komuś naprawdę zależy na dynamicznej jeździe to wybierze SRV zamiast BMW Sport i dopłaci 5tys, bo różnica będzie ogromna i ten V2:) A jeśli ktoś potrzebuje czegoś do dalszych wypadów i wygodniejszego zawieszenia wybierze Integrę albo największe Srebrne Skrzydło, bo różnica w cenie 10tys to ogromna różnica. W skrócie następne modele bardziej dla fanboyów BMW podobnie jak SS, bo za mniejszą kasę możemy kupić Busę. Jedynie K1600GT jest genialnym motocyklem, bo silnik jest tak genialny że w czasie jazdy tak naprawdę nic więcej się nie liczy. Chociaż i tak wybrałbym Kawe 1400GTR, bo nawet ten silnik nie jest wart ponad 30tys więcej. Tyle ode mnie i czekam na krytykę ludzi uzależnionych od BMW.