tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Tył ma tylko regulacje tłumienia i wstępne... - Odpowiedz na komentarz
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG

Odpowiedz na komentarz:

Autor: Tuonowner 27.06.2010 10:43

Tył ma tylko regulacje tłumienia i wstępne napięcie sprężyny - amor bardzo sie nagrzewa od wydechu i strasznie mięknie. Z tymi mapami z artykułu to można wgrać mapę, ale tylko w serwisie. Warto zmienić przełożenia, bo Tuono ma takie jak RSV, a w golasie nie da się latac tak szybko i fun factor wzrasta. Obsługa serwisowa Rotaxa to masakra, zmiana oleju z filtrem to bite 2 godziny, zmiana świec podobnie. PPC nie działa tak rewelacyjnie, nie raz mi tyłem zarzuciło, ale lepsze to niż nic. Sprzęgło trochę dziwne, bierze bardzo agresywnie. Bardzo słabiutki fabryczny amor skrętu. Ogólnie moto fajne, ale jak było napisane w artykule nie ma takiego nagłego kopa jak w innych dużych Vkach (litrowa SV albo litrove L-twiny Ducati).

Dodaj odpowiedź

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Ścigacz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z komentarzy łamie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usunięty. Uwagi przesyłane przez ten formularz są moderowane. Komentarze po dodaniu są widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadającym tematowi komentowanego artykułu. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu Ścigacz.pl lub Regulaminu Forum Ścigacz.pl komentarz zostanie usunięty.

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualności

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep Ścigacz

    na górę