tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 ja hamuje zawsze na przod a jak trzeba to p+t... - Odpowiedz na komentarz
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG

Odpowiedz na komentarz:

Autor: Allan@85 20.01.2010 17:49

ja hamuje zawsze na przod a jak trzeba to p+t na sliskiej lub zwirowej nawierzchni lepiej hamowac tylem nawet jak tyl podejdzie w przod hamowanie dalej bedzie mozliwe bez upadku jak to sie ma w przypadku kola przedniego i mozna panowac nad maszyna kiedys na sniegu pojechalem jak na sankach w ten sposob ponad 100m do zatrzymania moze to nie zbyt skuteczne ale proste w wykonaniu trzeba pilnowac zeby tyl nie poszedl za daleko w przod bo wtedy obroci motor i moze sie zakonczyc to upadkiem! Rownowaga tez jest wazna

Dodaj odpowiedź

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Ścigacz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z komentarzy łamie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usunięty. Uwagi przesyłane przez ten formularz są moderowane. Komentarze po dodaniu są widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadającym tematowi komentowanego artykułu. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu Ścigacz.pl lub Regulaminu Forum Ścigacz.pl komentarz zostanie usunięty.

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualności

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep Ścigacz

    na górę