Wypróbuj motocykl, zanim go kupisz! Zapisz się już dziś, by wybrać dogodny termin
Ruszamy z testami motocykli w całej Polsce. Zobacz, gdzie najbliżej Ciebie jest dealer, który ma dla Ciebie motocykle testowe. Następnie wybierz dogodny termin i zaplanuj swoją jazdę testową!
Wybierz miejsce i termin twojej jazdy >>
Pośrednio psychozę nakręcają dziennikarze robiący testy różnej maści pojazdów uzywanych. Zazwyczaj w podsumowaniu jest, że np. silnik wytrzymywał 50tys. km do remontu, albo sprzęgło do wymiany przy 40tys. km. Statystyczny użytkownik pojazdu w Polsce jest gotów pokryć koszty typowego serwisu (olej, filtry, klocki, itp.), ale jeśli okaże się, że poleci jakaś droga część, to pojazd trafia na sprzedaż. Dlatego taki statystyczny kierowca szuka pojazdu z małym przebiegiem. Z drugiej strony to 50tys. km przejechał nie tylko silnik, ale również sprzęgło, skrzynia, zawieszenie, rama, itd. Przy słabym serwisie to nawet nieśmiertelny silnik będzie brał olej, a biegi wchodzić tylko za sprawą młotka.