Yamaha otrzymała "Złoty Laur Klienta 2008"
Już po raz drugi Yamaha zdobyła „Laur Klienta" w kategorii „Motocykle".
Mieszkańcy największych miast Polski w badaniu przeprowadzonym przez Grupę Media Partner, wydawcę informacyjnych dodatków Rzecz o Biznesie do Rzeczpospolitej i Przeglądu Gospodarczego do Gazety Prawnej, przyznali marce Yamaha wyróżnienie „Złoty Laur Klienta 2008" w kategorii „Motocykle".
W ogólnopolskim sondażu zrealizowanym w miesiącach od stycznia do czerwca bieżącego roku Grupa Media Partner wyłoniła najpopularniejsze produkty i usługi na krajowym rynku. Na wyniki badań złożyły się odpowiedzi w ankietach przeprowadzonych wśród mieszkańców największych miast Polski oraz rezultat głosowania czytelników dodatków Przegląd Gospodarczy do Gazety Prawnej i Rzecz o Biznesie do Rzeczpospolitej. Co istotne, pytania miały charakter otwarty, zatem wskazanie marki Yamaha pozostało w gestii ankietowanych. Badanie potwierdziło znajomość japońskiej marki i sygnowanych nią motocykli przez polskie społeczeństwo oraz pozytywne nastawienie do niej klientów.
Dla Yamaha to drugi tytuł „Laur Klienta" w trzecim badaniu prowadzonym przez Grupę Media Partner w kategorii „Motocykle".
Yamaha Motor Polska dziękuje uczestnikom badania za zaufanie, jakim obdarzyli markę Yamaha, oddając na nią swój głos w wyborze laureata konkursu „Laura Klienta 2008".
Komentarze 2
Pokaż wszystkie komentarzeIle osób wzięło udział w tym badaniu i ile marek motocykli w nim uwzględniono ? Gdzie np. Suzuki? Ciekawe za co były przyznawane oceny, bo chyba nie za serwis ;)
Odpowiedzfirma dzwoni i mówi, że masz Laur klienta - jak nie zapłacisz kasy to Laur nie zostanie przyznany :) funny, znowu ktoś nas robi w balona... :((
Odpowiedz