Vespa GTS 310 na rok 2025. Wiêkszy silnik, wiêcej mocy i ten sam niepodrabialny styl!
Przed targami EICMA Piaggio zaprezentowało model MP3 310, więc wszyscy spodziewali się, że większy silnik trafi też do dużej Vespy GTS. Oczekiwania zostały spełnione w Mediolanie, gdzie zadebiutowała Vespa GTS 310. Ma więcej pojemności, więcej mocy, ale nadal zachowuje swój klasyczny styl.
Pojemność silnika w dużej Vespie GTS zwiększyła się z 278 do 310 cm3. W ślad za tym poszedł również wzrost mocy. W modelu GTS 300 kierujący miał do dyspozycji 23,8 KM, a teraz będzie to 25 KM. W przypadku tak kompaktowego i lekkiego skutera zmiana ta może być mocno odczuwalna.
Nowa Vespa GTS będzie dostępna w 3 wersjach. Pierwsza to po prostu Vespa GTS. Druga to Vespa GTS Super, gdzie pojawią się czarne detale stylistyczne, które mają podkreślić jej sportowy charakter. Jeszcze wyżej jest Vespa GTS SuperSport, która tym razem będzie dostępna nie tylko w macie, ale również w połysku. Krawat ma wykończenie w stylu włókna węglowego. Siedzenie jest czarne i ma przeszycia w kontrastowym kolorze. W ofercie nie zabraknie też wersji Supertech.
Vespa GTS SuperSport będzie standardowo wyposażona w moduł komunikacji Vespa MIA. Dla pozostałych modeli będzie on opcjonalny. Pozwala na sterowanie muzyką i połączeniami za pomocą przycisków na kierownicy. W katalogu akcesoriów są też kufer o pojemności 36 litrów, zestaw orurowania ochronnego, przedni i tylny bagażnik, szyby, pojedyncze siedzenie, a także grzane manetki i grzana kanapa.
Komentarze
Poka¿ wszystkie komentarze