Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 32
Pokaż wszystkie komentarzeTy tam pewnie bez instrukcji ustawił byś te wszystkie systemy bezpieczeństwa. Racja Tobie instrukcja niepotrzebna bo wiesz lepiej niż Ci w fabryce a poza tym trzeba by było się wysilać żeby zrozumieć co w niej napisali. He he ....
OdpowiedzJa jeżdżę brzmiącym i wyglądającym jak motocykl motocyklem. To raz :) Systemy bezpieczeństwa u mnie to wieloletnie doświadczenie. Nie potrzebuję nic ustawiać. Ot, po prostu siadam i cieszę się jazdą, a nie zastanawiam co koledzy powiedzą i gdzie jest mój pad o playstation żeby ustawić zawieszenie i mapy pod jazdę w koło komina :)
OdpowiedzA zorientowałem się już ze od 1986 roku już minęło trochę czasu ?
Odpowiedzno... od 1885 roku też minęło trochę czasu, a jednak motocykle wciąż mają dwa koła i silnik na benzynę i służą głównie przyjemności. Więc po ki ch... w motocyklu cywilnym ustawiane mapy zapłonu i wyrafinowana magnetyczna zawiecha do miasta, korków i kolein się pytam? Jest prawdziwy sens? Czy tylko wyimaginowany dla prostackiego zauważenia "mimochodem" pod knajpą???
Odpowiedz