tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Triumph Trident 2021. Opis, dane techniczne, zdjêcia, cena
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
motul belka motocykle 950
NAS Analytics TAG
motul belka motocykle 420
NAS Analytics TAG

Triumph Trident 2021. Opis, dane techniczne, zdjêcia, cena

Autor: Raff 2020.10.30, 15:33 Drukuj

Triumph zaprezentował swój najmniejszy model -Trident. Zgrabny miejski naked będzie konkurował z Hondą CB650R, Kawasaki Z650 i Yamahą MT-07.

Stylistyka Tridenta z grubsza była już znana ze zdjęć, które Triumph publikował wcześniej. W wersji produkcyjnej, z wyeksponowanymi detalami motocykl wygląda jednak znacznie ciekawej. Przede wszystkim projektantom udało się umiejętnie połączyć nowoczesną, dynamiczną stylistykę z elementami nawiązującymi do klasycznych motocykli.

NAS Analytics TAG

Mamy tutaj zatem charakterystyczny okrągły reflektor, a w zasadzie okrągłą obudowę mieszczącą zestaw reflektorów led. Motyw koła powtórzony jest także w zestawie wskaźników. Wyoblony, pękaty bak także jest nawiązaniem do klasyki - można w jego liniach odnaleźć podobieństwo do zbiorników linii Bonneville. Boczne panele z logo Trident także nawiązują do charakterystycznych gripów, znanych z Bońka.

Na pokładzie, tak jak się spodziewaliśmy, znalazł się bogaty pakiet elektroniki, znany z innych modeli Triumph. W standardzie mamy tutaj zatem kolorowy wyświetlacz, dwa tryby jazdy (Road i Rain), zaś w opcji mogą znaleźć się także takie udogodnienia, jak nawigacja, czy sterowanie kamerą GoPro.

Do napędu użyty został trzycylindrowy silnik rzędowy o pojemności 660 cm3. Moc wynosi 80 KM (przy 10 200 obr/min), maksymalny moment obrotowy 64 Nm osiągany jest przy 6250 obr/min. Trident jest zatem zadziornym nakedem, uwielbiającym wysokie obroty.

Motocykl jeździ na zawiasie Showa, przodu zastosowano 41-mm widelec upside down SFF, co oznacza, że w lewej ladze znajduje się kartridż tłumiący, zaś w prawej pneumatyczna "sprężyna". Z tyłu zastosowano monoshock z regulacją napięcia wstępnego.

Cena nowego Tridenta nie została jeszcze ujawniona, spodziewamy się kwoty około 39 tys. zł.

Dane Techniczne:
silnik: Chłodzony cieczą, 12-zaworowy, DOHC, z 3 cylindrami w układzie rzędowym
pojemność skokowa: 660 cm3
średnica x skok tłoka: 74x51,1 mm
moc: 81 KM (60kW) przy 10 250 obr./min
moment obrotowy: 64 Nm przy 6 250 obr./min
system paliwowy: Elektroniczny sekwencyjny wielopunktowy wtrysk paliwa z elektroniczną kontrolą przepustnicy
system chłodzenia: Cieczą
skrzynia biegów: 6 biegowa
sprzęgło: Mokre, wielotarczowe, slip
przeniesienie napędu: Łańcuch X-ring
zawieszenie przednie: Amortyzatory Showa SFF upside-down 41 mm
zawieszenie tylne: Amortyzator Showa typu monoshock RSU z regulacja napięcia wstępnego
hamulec przedni: Podwójne pływające tarcze hamulcowe 310 mm, 2-tłokowe przesuwane zaciski Nissin,
hamulec tylny: Jedna pływająca tarcza hamulcowa 255 mm, jednotłoczkowe zaciski Nissin
opona przednia: 120/70R17
opona tylna: 180/55R17
systemy dodatkowe: ABS
długość/szerokość/wysokość: x/795/1089
masa: 189 (z płynami)
wysokość siedzenia: 805 mm
zbiornik paliwa: 14l
NAS Analytics TAG


NAS Analytics TAG
Zdjêcia
NAS Analytics TAG
Komentarze
Poka¿ wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze s± prywatnymi opiniami u¿ytkowników portalu. ¦cigacz.pl nie ponosi odpowiedzialno¶ci za tre¶æ opinii. Je¿eli którykolwiek z komentarzy ³amie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usuniêty. Uwagi przesy³ane przez ten formularz s± moderowane. Komentarze po dodaniu s± widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadaj±cym tematowi komentowanego artyku³u. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu ¦cigacz.pl lub Regulaminu Forum ¦cigacz.pl komentarz zostanie usuniêty.

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualno¶ci

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep ¦cigacz

    motul belka motocykle 950
    NAS Analytics TAG
    na górê