Triumph Speed Twin 1200 i Speed Twin 1200 RS na sezon 2025. Jeszcze więcej stylu i mocy
Jesień to czas premier, a 17 września Triumph zaprezentował udoskonaloną odsłonę modelu Speed Twin 1200 oraz jego bardziej charakterną wersję o oznaczeniu RS. Oba motocykle czerpią swoją stylistykę ze świata motocykli cafe racer, do którego brytyjski producent tak chętnie zagląda i robi to jak zawsze ze smakiem.
Jakie zmiany czekają model Speed Twin 1200 na rok modelowy 2025? Producent podaje, że maksymalna moc silnika wzrosła o 5 KM. Do tego dodano Cornering ABS, kontrolę trakcji oraz nowe zawieszenie Marzocchi. W modelu RS zawieszenie będzie w pełni regulowane. Z przodu zastosowano widelec Marzocchi, a z tyłu - amortyzator Ohlins. O sportowych aspiracjach motocykla świadczą też zaciski Brembo Stylema, opony Metzeler Racetec RR K3 oraz quick shifter.
- Nowy Speed Twin 1200 RS jest ostrzejszy, bardziej angażujący z jeszcze lepszą reakcją. Został zaprojektowany dla motocyklistów, którzy wymagają absolutnie najlepszych osiągów połączonych z klasycznym, sportowym wyglądem - powiedział w komunikacie prasowym Steve Sargent, dyrektor ds. produktów w Triumph.
Model Speed Twin 1200 to także zmiany stylistyczne. Motocykl zyskał nowy zbiornik paliwa o pochylonej linii i z głębokimi wcięciami na nogi. Panele boczne i osłony przepustnicy ze szczotkowanego aluminium zostały zaprojektowane w minimalistycznym stylu. Zmiany objęły także ergonomię - nowe jednoczęściowe siedzenie jest węższe z przodu. W wersji RS ma sportowe wykończenie z ozdobnymi przeszyciami.
Moc silnika wzrosła z 100 do 105 KM, a maksymalny moment obrotowy wynosi 112 Nm. Producent zapewnia, że motocykl przyspiesza dynamicznie w pełnym zakresie obrotów. Model RS ma ten sam silnik, ale dodano tu quick shifter. Tym samym to pierwszy motocykl serii Modern Classic, który otrzymał to udogodnienie. Motocykle trafią do sprzedaży w grudniu 2024 r.
Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze